Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg sad lige og læste nogen triprapporter om kokain (på erowid), og jeg har en nogenlunde ide om, hvad der foregår inde i hovedet på dem, der tripper.
(Jeg skal ærligt indrømme, at jeg er relativt skræmt af det stof ...)

Mit spørgsmål er til gengæld, om folk på kokain er lige så fede at omgås, som de selv føler de er?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
IMO meget sjældent dog med undtagelser

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Mine oplevelser med kokain-påvirkede folk i den nærmeste kreds har kun været positive - Ikke at folk ændrer sig synderligt, men meget sjældent jeg ser nogen blive påvirket uheldigt, i retning af f.eks. vold, som kokain jo ofte bliver forbundet med.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Malkavian skrev:
Mit spørgsmål er til gengæld, om folk på kokain er lige så fede at omgås, som de selv føler de er?

Hvis man selv er på coke kan de være helt fine, men det er lidt et spørgsmål om personlighed og hvor meget coke der er blevet taget. Jeg erindrer rigtig godt en weekend for gamle elever på min højskole for to-tre år siden, hvor vi var tre venner der lørdag aften under festen fik givet den lige lovligt meget gas. Vi stod i 20 min. og ævlede, og det var helt tydeligt at der ikke var nogen af os, der havde interesse i at høre de andre ud - alt vi tænkte på var at de andre skulle høre os ud.

Men hvis man f.eks. er på et diskotek, hvor man alligevel dårligt kan snakke sammen, så kan der være et helt specielt fællesskab imellem der der tager coke. Man går på toilettet sammen, eller hvis der er vagter så går den ene ud og liner snitter op til den anden, sådan at man anvender wc'et på skift.

I det store hele mener jeg dog ikke, at folk på stoffer generelt er så fede at være sammen med, som de selv føler sig. Det kan f.eks. være ret så kedeligt at forsøge at føre en livlig debat med en gruppe hashrygere, hvis de er så skæve, at de kun kan dårligt kan argumentere for noget, og for det meste giver udtryk for "ikke at kunne overskue debatten."
Det her er noget personligt angreb på nogen, jeg siger bare at det kan være lidt kedeligt for en upåvirket person at være tilstede i den situation.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det tvivler jeg på, at de generelt er, og det gælder mindst lige så meget amf. Det er ikke særlig sjovt at være ædru, når pladespilleren kører på en eller anden egocentreret gut, der sidder og blærer sig i timevis.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er rigtig meget et spørgsmål om personlighed, jeg har heldigvis kun haft gode oplevelser med personer jeg trippede med.

Nogle har vel en uheldig tendens til at blive cola-spændte.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Osteland
Kommer helt klart an paa maengden af alkohol som er tilsat. Kokain for sig selv har en evne til at fremkalde de bedste talegaver i folk, i modsaetning til amf, der blot faar brugeren til at snakke... Undskyld det engelske keyboard, samt de cola-samt alkohol -paavirkede ord.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Osteland
Kong Burger skrev:
Kokain for sig selv har en evne til at fremkalde de bedste talegaver i folk.

Kom lige i tanke om hvor selvmodsigende de ord, for mit vedkommende, var... alkohol i kombination med cola udligner de foeromtalte posetive efekter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Nej, de kan blive direkte uudholdelige at være sammen.. Og de værste af slagsen det er dem der får noia og ikke laver andet end at kigge ud mellem persiennerne og man må absolut ikke sige at de er tilstede hvis telefonen ringer :roll: Så er der selvfølgelig osse popdrrengen i tanktop og tribal tudse der bare bliver lidt for selvfed :D Og så bliver de sgu så ynkelige / desperate når posen er ved at være tom :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Igen er det 100 % at gøre med personlighed - Både amfetamin og kokain bringer talegaverne frem i folk, og hvis personen ellers har en smule forståelse for socialt samvær er de oftest ganske underholdende imo.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak for svarene. Det er altid godt at få tingene sat lidt i perspektiv. Jeg tror jeg forstår det lidt bedre nu.

Egentlig er folk på kokain sådan som jeg er i almindelighed :lol: :lol: :lol: Hash til mig, tak! :)

Titel:
Relativistisk båthorn

Malkavian skrev:
Hash til mig, tak! :)

ikke bare hash, men TONSVIS AF HAAAASSSSSS!!! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]