Eikon skrev:
Har spist svampe en 5-6 gange efterhånden, mexicanske vel og mærke, og syntes bare slet ikke der sker noget. De første par gange lagde jeg ud med at spise omkring et gram, men syntes ikke der skete noget. Så prøvede jeg at spise 3-4 gram de sidste par gange over en times tid, men det har stadig
ingen virkning overhovedet. Kan det være fordi jeg er imun overfor det, eller skal jeg bare spise nogle flere?
Er ved at være træt af at gi penge for noget jeg ikke får det mindste ud af.. Håber i forstår!

Mange folk mærker ikke meget eller slet ingenting når de første gang prøver psykedelika. Det gælder faktisk for de fleste af de stoffer, inklusiv:
Du er ikke imun overfor det. Men der kan være sket så mange ting som kunne forebygge virkningen.
Spiste du inden du tog svampene? (man skal normalt faste i min. 4 timer).
Er du sikker på din kilde? Altså er du sikker på at det er gode svampe? At de er tørret ordentligt og lign.?
Det kan være så meget, men det mest sandsynlige er nok at du bare oplever det som mange andre også gør, nemlig ingen virkning de første par gange.
F.eks. kan jeg heller ikke rigtigt få virkning på svampe, selvom jeg spiste ~6g (jeg havde prøvet før med ~2g, og ~3g). Jeg kunne godt mærke jeg blev påvirket, men slet ikke på samme måde som med LSD.
Jeg kunne heller ikke mærke noget første gang jeg prøvede tjald.
Prøv dig frem

Det skal nok komme på et tidspunkt, dog vil jeg foreslå dig at prøve LSD i stedet for svampe hvis du ikke synes du får nogen virkning ud af dem, og du har prøvet det en del gange uden held. LSD er næsten sikker hver gang

Husk nu at følge den dosis der er angivet her eller på erowid! Bare fordi du ikke reagerer på svampe betyder det ikke at du ikke vil reagere på LSD!!
Held og lykke :twisted:
-c0ne