Sufix skrev:
Hmm "klassisk hashrus" det eneste der skete var at jeg blev lidt svimmel...

- Selvfølgelig har du ret i at jeg ikke ved hvad jeg skal forvente.. men skal siges at ham jeg røg med.. har været "rigtig" skæv.. men han blev heller ikke særlig skæv af det vi røg.. Selt ikk som han har prøvet det før..
Da jeg var yngre blev jeg også tit bare svimmel. Så jeg droppede i en længere periode hashen. Blev dog fuldstændig solgt da jeg prøvede noget hjemmedyrket med en god ven. Jeg nåede lige at sige "jeg har aldrig haft grineflip, jeg har aldrig haft the munchies, jeg har aldrig følt noget specielt syret ved hash." Næste halve-hele time var jeg en fucking cliche, der grinede, åd og troede at jeg havde en sygeligt stor afro oven på hovedet. Jeg kunne i hvert fald mærke den, når jeg rystede med hovedet.
Men denne diskussion har vi nu haft før på dette forum
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=13218 .... og min teori er stadig, at så længe folk ryger elendigt kommercielt lort, ja så sker der bare ikke en skid af det gode, som helt almindeligt hjemmedyrket pot kan give.
Ifølge hash guruen Robert Connell Clarke bliver stort set alt marokkansk hash tørret hurtigt og direkte i solen, og rigtig meget hash bliver blandet op med bindemidler og guderne ved hvad. Det er bare ikke den korrekte måde at lave den bedste hash på. Det meste hash presses også, og får du noget af det hårdest pressede fra ydersiden af en klump, vil det sandsynligvis være mere beskadiget end det i midten. THC tåler ikke varme og sol.