Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
unklekarma skrev:
Det med priser er ikke interessant - imo ...

Du skal kende den mand du får tingene fra, få ham til at fremstamme et par ord om rygeren.
Du skal ikke falde for ord som super, gold, silver, vip, scorpion etc. - lyt til hvad det er og google det eller spørg herinde :)

god ryger 8)

Det er også kun for at give ham en ca. pris ik?

Så han ikke bliver taget i røven ligesom svenskerne på roskilde festival der betaler 300 for 3g stand :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
c0ne skrev:
svenskerne på roskilde festival der betaler 300 for 3g stand :lol:

haha :D - De priser c0ne har nævnt er også dem jeg har fået at vide af andre folk såå :P - hehe

Har dog ingen anelse om skunk går for :o

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Sufix skrev:
c0ne skrev:
svenskerne på roskilde festival der betaler 300 for 3g stand :lol:

haha :D - De priser c0ne har nævnt er også dem jeg har fået at vide af andre folk såå :P - hehe

Har dog ingen anelse om skunk går for :o

Nu er det meget længe siden jeg har handlet den slags steder, men så vidt jeg husker koster skunk i Århus 70-90kr i klubberne(!) Men det varierer selvfølgelig helt vildt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sufix skrev:
Hmm "klassisk hashrus" det eneste der skete var at jeg blev lidt svimmel... :roll: - Selvfølgelig har du ret i at jeg ikke ved hvad jeg skal forvente.. men skal siges at ham jeg røg med.. har været "rigtig" skæv.. men han blev heller ikke særlig skæv af det vi røg.. Selt ikk som han har prøvet det før.. :wink:

Da jeg var yngre blev jeg også tit bare svimmel. Så jeg droppede i en længere periode hashen. Blev dog fuldstændig solgt da jeg prøvede noget hjemmedyrket med en god ven. Jeg nåede lige at sige "jeg har aldrig haft grineflip, jeg har aldrig haft the munchies, jeg har aldrig følt noget specielt syret ved hash." Næste halve-hele time var jeg en fucking cliche, der grinede, åd og troede at jeg havde en sygeligt stor afro oven på hovedet. Jeg kunne i hvert fald mærke den, når jeg rystede med hovedet. :lol:

Men denne diskussion har vi nu haft før på dette forum http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=13218 .... og min teori er stadig, at så længe folk ryger elendigt kommercielt lort, ja så sker der bare ikke en skid af det gode, som helt almindeligt hjemmedyrket pot kan give.

Ifølge hash guruen Robert Connell Clarke bliver stort set alt marokkansk hash tørret hurtigt og direkte i solen, og rigtig meget hash bliver blandet op med bindemidler og guderne ved hvad. Det er bare ikke den korrekte måde at lave den bedste hash på. Det meste hash presses også, og får du noget af det hårdest pressede fra ydersiden af en klump, vil det sandsynligvis være mere beskadiget end det i midten. THC tåler ikke varme og sol.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hmm ja det er også det jeg tror.. - jeg vil forsøge at få fat i noget godt hash/skunk :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Kan os være det er fordi du ikke er vant til at ryge, så jeg vil anbefale dig at smuldre et ½ gram std. Ned i en kop, så kom kogene vand på og så put noget kakaopulver eller te i.

Ellers er det nok bedre at suge det i en bong.

Da jeg startede kunne jeg heller ikke mærke det men fik det dårligt (nok pga. dårligt ristet tobak) da røg jeg i nogle dårligt hjemmelavede joints uden filter lavet af rizzla.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
SteeLx^ skrev:
Kan os være det er fordi du ikke er vant til at ryge, så jeg vil anbefale dig at smuldre et ½ gram std. Ned i en kop, så kom kogene vand på og så put noget kakaopulver eller te i.

At ryge det ville nok være at foretrække som indtagelsesmåde til den første skævert, da oral indtaget hash godt kan slå rimli hårdt, og være svær at dosere, hvor rygning derimod virker hurtigt, og lettere kan doseres løbende. Men hvis han, af en eller anden årsag, simpelthen ikke kan blive skæv af at ryge, så vil jeg da anbefalde en opskrift som Drumsticks i denne tråd , i stedet for den du foreslår.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm, kan ikk helt se hvad det har at gøre med jeg ikk er vant til at ryge.. fordi jeg kunne jo mæke det... ;>

God ide med en oral way tho ;) - Takker 8)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
SteeLx^ skrev:

Ellers er det nok bedre at suge det i en bong.

Hvor er fedtstoffet henne i den opskrift? Er det en opskrift du har haft succes med den der? Fordi smulret hash med kogende vand henover - det holder ikke en meter.

Og vil du virkelig anbefale bong frem for joints til uerfarne rygere?

Sufix: nu inhalerer du rent faktisk røgen ikke?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DH skrev:
nu inhalerer du rent faktisk røgen ikke?

Jo det tror jeg da... Suger bare godt til og ned i lungerne med det.. er godt nok ved at hoste lidt / eller hoster lidt.. men det er jo nok fordi jeg er ikk er vant til at ryge, heh :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sufix skrev:
Jo det tror jeg da... Suger bare godt til og ned i lungerne med det.. er godt nok ved at hoste lidt / eller hoster lidt.. men det er jo nok fordi jeg er ikk er vant til at ryge

Joint er jo klart det hyggeligste og fedeste, men havde jeg valget røg jeg kun hash rent. Simpelthen lav en lille klump, smid den en (glas)pibe med et meget lille hul, så den ikke falder igennem (eller brug sådan en indsats af merskum), og sæt så bare lighteren til. Jeg ryger ikke til daglig, og smagen af ren hash er simpelthen så mild og smuk, at man tror det er løgn (selv om der er meget mere aroma og "guf" i at ryge rent skunk og pot).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
DH skrev:

Hvor er fedtstoffet henne i den opskrift? Er det en opskrift du har haft succes med den der? Fordi smulret hash med kogende vand henover - det holder ikke en meter.

Og vil du virkelig anbefale bong frem for joints til uerfarne rygere?

Sufix: nu inhalerer du rent faktisk røgen ikke?

Jo det holder fint, bare kogende vand og kakao pulver, så går der en halv time og så er jeg godt ramt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]