Dextrose skrev:
Nej, du skal nemlig ikke henvise til psychedelia.dk !!!
Det var jo netop derfor jeg ville høre mig ad herinde før jeg gjorde det..
Citat:
Jeg har for nyligt lavet, og er kommet med designforslag, men folk foretrækker åbenbart at det forbliver grimt.
Hmm synd.. Jeg synes heller ikke siden er speciel smuk.. Men jeg holder stadig af den
Citat:
Lav dit eget website, så kan det måske være at folk har lyst til at være med, hvis de bedømmer at du kan noget, andet end at komme med forslag.
Jeg er ikke god nok til det med computere til at kunne gøre det..
Citat:
Hvis du mener at du kan "åbne folks øjne", SÅ GØR DET DOG, i stedet for at have det hele i munden (fingrene).
Jeg vil, som jeg har sagt,
ikke gøre noget før jeg har hørt andre folk til råds..
Den der "SÅ GØR DET DOG" er jo en lam kommentar, og det ved du også godt.. Nu skal du jo også selv være realistisk.. Jeg kan ikke trylle, og vil heller ikke stille mig frem i offentligheden og prædike om det ene og det andet.. Jeg vælger den langsomme og mere trojanske metode.. Dvs. at jeg vil gøre det sammen med folk der deler min holdning..
Sammen står vi stærkere!
Btw.
Infected Cope skrev:
Synes det er så fedt/ironisk at der er så mange der giver deres mening til kende (som oftest er negativ!) når medierne igen igen laver smarte løsninger på deres lorte journalistik. Men når et tilfældigt medlem så kommer med en ide til en løsning eller et skridt på vejen til en løsning, så skal han bare bitches.. Hvorfor?
Jeg regner med at du er her på boardet fordi du har taget/tager stoffer.
Men hvorfor gør/har du gjort det, hvis de gør dig i et sådant lorte humør?
Jeg ved godt jeg er provokerende, men kunne man få et svar? Eller skal vi gøre det pr. PM så tråden ikke bliver lukket?
/IC