Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Så kom med et acceptabelt udspil til indholdet, hvis ikke det skal være HR-orienteret? :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fotokopier ???

Det vil næppe blive taget seriøst.
Det skal kunne konkurrere med staten og Scientology's lortebrochurer.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Fotokopier ???

Det vil næppe blive taget seriøst.
Det skal kunne konkurrere med staten og Scientology's lortebrochurer.

Right exactly Dex, ingen her har resurserne til at lave de brochurer.
Og hvis vi endelig havde resurserne og fik dem lavet, er jeg sikker på de ville gøre mere skade end gavn.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er ingen kunst at provokere folk, men at få dem til at lytte, er en helt anden sag...

Lene Espersen ville vel også bare grine sin røv i laser over en random fotokopi.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Det er ingen kunst at provokere folk, men at få dem til at lytte, er en helt anden sag...
Men hvordan fanger man opmærksomheden hos den snævert synede? Mit bud vil være at provokere opmærksomheden frem i dem!

Citat:
Lene Espersen ville vel også bare grine sin røv i laser over en random fotokopi.
Fordi det ikke ser fancy ud? :roll:
Hva nu hvis indholdet er så klart, at hun i stedet vil opdage at hun faktisk ikke ved en skid om det hun ikke kan lide?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Citat:
Fordi det ikke ser fancy ud? :roll:
Hva nu hvis indholdet er så klart, at hun i stedet vil opdage at hun faktisk ikke ved en skid om det hun ikke kan lide?

Ja, netop fordi det ikke ser fancy ud, men ligner noget en gymnasieelev har flettet sammen i sin fritid!
Det der skal til er professionelt artwork, PR og blåstempling fra folk som f.eks. Peter Ege, Henrik Rindom, Jørgen Lumbye, etc.
Sådan noget ved jeg tilfældigvis fordi jeg har arbejdet på et reklamebureau.

Når du står i et supermarked, så er det jo netop også indpakningen der fanger dit blik og opmærksomhed.

:roll: igen, din lille svans.
Der er en fin linie mellem at være fanatisk og realistisk... og hvad kan du egentligt bidrage med, som vil blive taget seriøst af den danske befolkning?

Det eneste du laver er at sidde og komme med idéer til det ene overambitiøse projekt efter det andet, men du gør aldrig en skid ved det selv!
Skriv noget fucking tekst, så kan det være at jeg tager dig alvorligt - eller det havde du måske forventet at andre gjorde for dig?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Nej, du skal nemlig ikke henvise til psychedelia.dk !!!
Det var jo netop derfor jeg ville høre mig ad herinde før jeg gjorde det..

Citat:
Jeg har for nyligt lavet, og er kommet med designforslag, men folk foretrækker åbenbart at det forbliver grimt.
Hmm synd.. Jeg synes heller ikke siden er speciel smuk.. Men jeg holder stadig af den 8)

Citat:
Lav dit eget website, så kan det måske være at folk har lyst til at være med, hvis de bedømmer at du kan noget, andet end at komme med forslag.
Jeg er ikke god nok til det med computere til at kunne gøre det..

Citat:
Hvis du mener at du kan "åbne folks øjne", SÅ GØR DET DOG, i stedet for at have det hele i munden (fingrene).
Jeg vil, som jeg har sagt, ikke gøre noget før jeg har hørt andre folk til råds..
Den der "SÅ GØR DET DOG" er jo en lam kommentar, og det ved du også godt.. Nu skal du jo også selv være realistisk.. Jeg kan ikke trylle, og vil heller ikke stille mig frem i offentligheden og prædike om det ene og det andet.. Jeg vælger den langsomme og mere trojanske metode.. Dvs. at jeg vil gøre det sammen med folk der deler min holdning..
Sammen står vi stærkere!

Btw.
Infected Cope skrev:
Synes det er så fedt/ironisk at der er så mange der giver deres mening til kende (som oftest er negativ!) når medierne igen igen laver smarte løsninger på deres lorte journalistik. Men når et tilfældigt medlem så kommer med en ide til en løsning eller et skridt på vejen til en løsning, så skal han bare bitches.. Hvorfor?
Jeg regner med at du er her på boardet fordi du har taget/tager stoffer.
Men hvorfor gør/har du gjort det, hvis de gør dig i et sådant lorte humør?
Jeg ved godt jeg er provokerende, men kunne man få et svar? Eller skal vi gøre det pr. PM så tråden ikke bliver lukket?

/IC

Senest rettet af Infected Cope aka. Lila 21 apr 2006 14:52, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Så jeg skulle bare lave mit lille projekt selv og henvise til psychedelia.dk og derefter opleve dig endnu mere pissed end du er nu..
Jeg vil da bruge andre psykonauter til at rådhøre mig ved før jeg gør noget der kan have en indflydelse på det board de er en del af.. Men det skulle jeg måske heller ikke?

Vi har for lang tid siden besluttet at vi ikke har brug for mere medieopmærksomhed, og ikke har brug for yderligere promovering.

Desuden er siden så grim som den overhovedet kunne være, med de klamme fæces- og urinfarver.
Jeg har for nyligt lavet, og er kommet med designforslag, men folk foretrækker åbenbart at det forbliver grimt.

Lav dit eget website, så kan det måske være at folk har lyst til at være med, hvis de bedømmer at du kan noget, andet end at komme med forslag.
Hvis du mener at du kan "åbne folks øjne", SÅ GØR DET DOG, i stedet for at have det hele i munden (fingrene).

Jeg syntes også at vi skal have rullende fortov i hele København, men vej- og parkstyrelsen er ikke enige, på trods af at jeg syntes at det er sådan en brandgod idé!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Det var jo netop derfor jeg ville høre mig ad herinde før jeg gjorde det..

Citat:
Hmm synd.. Jeg synes heller ikke siden er speciel smuk.. Men jeg holder stadig af den 8)

Citat:
Jeg er ikke god nok til det med computere til at kunne gøre det..

Citat:
Jeg vil, som jeg har sagt, ikke gøre noget før jeg har hørt andre folk til råds..
Den der "SÅ GØR DET DOG" er jo en lam kommentar, og det ved du også godt.. Nu skal du jo også selv være realistisk.. Jeg kan ikke trylle, og vil heller ikke stille mig frem i offentligheden og prædike om det ene og det andet.. Jeg vælger den langsomme og mere trojanske metode.. Dvs. at jeg vil gøre det sammen med folk der deler min holdning..
Sammen står vi stærkere!

Btw.
Infected Cope skrev:
Synes det er så fedt/ironisk at der er så mange der giver deres mening til kende (som oftest er negativ!) når medierne igen igen laver smarte løsninger på deres lorte journalistik. Men når et tilfældigt medlem så kommer med en ide til en løsning eller et skridt på vejen til en løsning, så skal han bare bitches.. Hvorfor?
Jeg ved godt jeg er provokerende, men kunne man få et svar? Eller skal vi gøre det pr. PM så tråden ikke bliver lukket?

/IC

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:

En lorte flyer fotokopieret i den lokale kiosk, er ikke et skridt mod løsningen. Det er et skridt væk fra løsningen.

Hvis flyeren endelig ville få medie opmærksomhed ville det med ting som "Farlig flyer lokker folk til stoffer" og "Farlig flyer fyldt med løgne".

Fordi, som dex siger, det hele skal blåstemples af personer folk allerede kender og har tillid til.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg forstår godt at nogle vil være anonyme, men 50% af seriøsiteten ryger, mener jeg, ved anonymitet. Jeg er personligt ikke interesseret i at være anonym med information af rusmidler, i en folder. Der skal vel heller ikke mere information i, end at det er tilgiveligt at stå frem :)

Men jeg vil klart blive ved med at støtte op omkring idéen, og pm endelig hvis/når det bliver til noget og så kan alle de interesserede jo lige snakke sammen!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Infected Cope skrev:

Hvad får dig til at tro at jeg er i dårligt humør, eller at mit humør afhænger af hvilke stoffer jeg har indtaget?
Det er en ret subjektiv mening.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kan tilsvininger og bitchning ikke holdes i pm, og tråden renses for lort, så de interesserede rent faktisk kan få noget ud af den her idé?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes det er en god idé, hvis man lavede en fond og så samlede penge ind til det, hvor de involverede fik sat sig sammen og lavede en forening så ville det ikke være helt urealistisk at få råd, måske kan man enda finde en sponsor, en underskriftsindsamling ville heller ikke være dårligt, hvis der er interesse så send kontakt mig så kan vi lige måle seriøsitets niveauet og hvor mange der er med på idéen

Men jeg gide kun være med hvis der er seriøs stemning for det på boardet

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Jeg står lidt med et ben i hver lejr. Selvfælgelig synes jeg, at oplysning er en god idé, men jeg er også enig at tekst, design etc. skal være professionelt lavet, hvis det skal modtages seriøst. Jeg tror dog godt, det kunne lade sig gøre at rejse penge til et forsøgsprojekt vha. bidrag og frivillig arbejdskraft.
Idéen med en forening, der (bl.a.) har til formål at oplyse, er jo også noget Fanny var inde på i tråden ang. LSD-arrangementet i Kbh. (så vidt jeg forstod). Kunne man få noget sådant op at stå, er der pludselig en del flere muligheder for, hvad man kan, tror jeg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]