Så er det jo på plads, men prøv at søge på controllable LED light.
Citat:
Soon the controllable LED light sources were considered a perfect solution for the future, as many users need different kind of light, with different intensity for many applications. Controllable LED light sources are multi function RGB LED products.
Jeg tror ikke man styre dem med rat og pedaler, men jeg har ikke søgt på manuel controllable LED light.
Men nok med det geil her, det var ikke for at starte en påstand mod påstand diskution. Det er alt sammen skrevet med højt humør, men det bliver lidt ens formig at køre en hel debat sådan her.
Jeg havde måske blandet noget sammen med de controllable LED's og det viden om bragte, men jeg mener nu de nævnte både hans computer program og controllable LED lights.
Nu har jeg stået med styrbare LED light lamper i min hånd, dog ikke til dyrkning men til have belysning eller havedammen, hvor de alle sammen er klare og kan lyse i forskelige farver. Så du kan få dem alle til at lyse rød, grøn, blå eller hvad du nu vil eller du kan blande det. De små og simple modeler er "manuele" hvor der er en dreje knap der styre hvilken farve lampen skal lyse eller om den skal skife imellem dem. Der var også modeler der var meget mere avanceret, hvor du med software og jeg tror et USB hook up kunne styre hver enkel diode via et medfølgende program.
De var pænt dyre og det var på en messe så jeg kunne ikke engang købe en hvis jeg ville, men jeg skal så heler ikke kunne sige om disse lamper kan bruges til at dyrke hamp med.
Det vil jeg lade andre finde ud af og når der så bliver produceret nogle desideret vækstlamper, så skal jeg da ud og have mig sådan nogen.
Jeg skal se om jeg kan finde det kartelog jeg fik fra ham der solgte dem, men jeg ved ikke om der står meget andet end et bestilings nummer og lidt simpel text, sælgeren vidste ikke ret meget om dem andet end de kunne skifte farve og at de var vandtætte.
MVH
Piercer :twisted: