HardcoreWizard skrev:
Ang. joints, så vil jeg stærkt fraråde det. Det er et spild af ekstrakt, og du får sandsynligvis ikke den kraftige salvia-oplevelse ud af det. Ryg det på en bong eller en pibe med et stort hoved, og lad være med at blande bladende op - røgen er generelt mildere end tobaksrøg (synes jeg). Ryg så meget du kan have i lungerne, og hold det inde så længe som muligt.
Vil jeg også sige. Effekten udebliver hvis det bliver pustet ud for hurtigt, normalt plejer jeg at holde det inde i mindst 30 sek, helst 45 eller 1 min
Derudover skal salvia have meget varme for at blive aktiveret, derfor får man en meget svagere effekt ved at bruge en alm. lighter på bong, da den ikke er varm nok. En stormlighter er dog, men når en alm. lighter ikke er nok, så er gløden i en joint heller ikke varm nok
Men jeg må også hoppe med på vognen og sige at det salvia jeg har prøvet under ingen omstændigheder mindede om cannabis i virkningen. Utrolig stærkt knark der kan være farligt pga. manglende bevidsthed om hvor du er, hvem du er, og hvad der er op og ned. Især den sidste er irriterende. Jeg var ihvertfald rimelig opsat på at jeg absolut ikke kunne gå på væggen (gulvet), så lagde jeg mig ned. Eller det vil sige, jeg stod/lagde mig op af væggen

Det er faktisk ret interessant, hvordan kan et stof påvirke kroppen så meget at det føles som om tyngdekraften har skiftet retning ?
Men salviarusen er ikke en nice rus. Du føler dig ikke godt tilpas som af tjald, eller svampe, du er lidt rastløs, og tøjet mod kroppen føles lidt som vådt tøj der kradser op af en nedkølet hud. Ikke særlig rart, men så kan man også lade være med at have bukser på en anden gang

Eller bare tage noget løst blødt tøj på