Drupe skrev:
Jeg synes man skulle tvangsmedicinere politikerne med MDMA en gang imellem...
Det ville ihvertfald være dejligt hvis de brugte deres hoved til andet end at skade andre. Hvis de nu feks brugte deres hoved på noget positivt istedet (det ka' man vel ikke forlange?)
R. Girk skrev:
Bliver de mindre kriminelle af denne, tilsyneladende fantastiske, medicin?
Ja, de dør...
xh0r63 skrev:
så vidt jeg har forstået er det da ikke kriminelle det drejer sig om??
Blot at politiet skal hente dem, fordi de er i tvang, betyder ikke de er kriminelle.
Du har ret, så jeg har rettet posten.
Jeg læste indlægget fra linket igen, og fandt denne quote;
Citat:
»Når ministeren alligevel fremsætter forslaget, er det alene for at imødegå nogle af de sager, der har været om psykisk syge kriminelle. Det er kriminalitetsbekæmpelse,« siger Anne Baastrup.
En vurdering, der blandt andet underbygges af, at justitsministeren vil udvide bestemmelserne til ikke blot at omfatte psykisk syge, men også samtlige patienter, der er dømt til ophold på en psykiatrisk afdeling.
Så dvs at man ikke behøver være kriminel for at komme under denne ordning. Det er nok at systemet dømmer at man ikke opfører sig 'normalt' (dvs vi alle potentielt ka' lukkes munden på med denne lov. De behøver bare vedtage en lov om at alle der bruger stoffer er 'psykisk syge', og dermed ka' de tvangs-medicinere os alle Uanset om vi vil eller ej (og Uanset om vi på sigt dør tidligere end vi ellers måske ville gøre. Hvis ikke den slags berettiger at man kalder dem "syge svin", så ved jeg ikke hvad der ku' berettige det))