Fenriz skrev:
Hvad med at komme med nogen konkrete eksempler eller lukke røven?
Smurf fortæl os venligst hvad det er du prøver at hentyde til. Der er ingen der tjener penge på psychedelia.dk, men så vidt jeg ved er der et par admins der betaler hosting af egen lomme da donationerne ikke rækker, så hvad er det lige du mener?
c0ne > Jeg vil hverken bede dig skride eller lave grin med dig. Men igen, kom med nogen konkrete eksempler på at mods har fået lov til at poste ting som andre brugere ikke har, eller lad være med at skrive at det forholder sig sådan. Du må jo føle dig krænket på en eller anden måde siden du skriver sådan, så hvad med at fortælle os hvad problemet er?
Zarathustra > Nu er det jo et narko-board og ikke et filosofi-board, hvis du har lyst til nogen intellektuelle diskussioner er der masser af andre steder du kan tage dem. Det er bare ikke formålet med psychedelia.dk
Det er rigtig at niveauet desværre ikke altid er lige højt, men det er jo heller ikke meningen at det her skal være en eller anden elitær narkologe hvor alle de kloge kan poste, men derimod et board hvor alle kan få rigtige og relevante informatoner om psykedeliske stoffer, og det tror jeg desværre der er mange der glemmer.
Det kan jeg jo ikke blive ved med.
Jeg har sendt utallige PM's til admins mht. til de ting der er sket, og ingen har taget det seriøst.
Piercer har kaldt mig for jeg ved ikke hvad af ord, du kan jo selv se efter i de topics hvor han er gået amok på mig med ord.
Jeg har ikke sagt en eneste dum ting til ham.
Jeg taler slet ikke om Psyko "smølf", så du skal måske blande dig uden om ting du ikke har nogen indsigt i?

Jeg forudsagde endda hvad du ville sige, men det undre mig ikke at du opfører dig sådan. Skub problemerne væk istedet for at deale med dem ik? Du opfører dig ligesom ali, psyko og piercer.
Psykos underlige måde at forklare folk at de tager fejl på er en helt anden historie.
Jeg er blevet behandlet så dårligt af mods og admins, de har kaldt mig et svin, en idiot jeg kunne jo blive ved. Men kig dog selv efter i de gamle topics, så kan du selv se.
Men det er vel ligegyldigt Fenriz, for i gør ikke en skid ved det alligevel. Jeg gider ikke sende flere PM's rundt når i er totalt ligeglade med at users bliver behandlet som lort bare fordi det er admins og mods der gør det.
Den eneste jeg har svinet til HERINDE er xh0r83, og det er fordi vi lavede sjov med hinanden.
EDIT: Fenriz du er indtil videre den eneste mod der har behandlet mig pænt. Du spørger endda efter eksempler så du kan hjælpe (tror jeg da). Det vil jeg gerne takke dig for. Du har ikke judge'et mig eller kaldt mig noget eller opført dig underligt overfor mig.