c0ne skrev:
ths skrev:
Fluffy McPooch skrev:
ths skrev:
Har da røget 40g god ryger sammen med kæresten og en kammerat på 1 aften / nat uden at bliver sønderligt skæv.. Men vi havde så osse delt og god protion MDMA...
JAJA, jeg har da røget mindst 60 gram WS skunk på en aften, mens jeg var på syre.
*irony detected*
Hvor vil du hen med det der ???
Han prøver på at sige til dig at chancen for at
du taler sandt om en aften med 40g god ryger er ret minimal (læg mærke til "*irony detected*".. Hvis du da ved hvad det betyder?).
Selv tror jeg heller ikke på dig.
Det meste jeg nogensinde har røget på en dag var vidst omkring 14 joints, og tror ikke der var 1g i hver joint. Måske har der sammenlagt været omkring 13g. Hvilket i sig selv er sygelig meget røg på en dag.
Ergo hverken Fluffy eller jeg tror på dig

Præcis!
Jeg synes denne tråd har taget karakter henad "Jeg kan ryge så og så meget", jeg ved udemærket godt at man kan opbygge en ret sygelig resistens over for hash/skunk/pot what ever, hvis man ryger hverdag og ryger mere og mere - fordelt over et stykke tid.
Men de mængder i siger i kan indtage uden at der er nogen decideret rus, er jo helt ude i... ja hampen!
Det virker lidt underligt for mig at noget der virker fint nok ved første joint, derefter stort set slet ikke virker ved de efterfølgende. Godt nok kan man opbygge resistens over for en bestemt hash eller skunk sort, men jeg sku aldrig oplevet at første joint/hoved virker fint, for at der derefter er
ingen virkning.
Men jeg tror i har lidt ret i det med at det afhænger af om det er sativa eller indica man ryger, mit eget hjemmedyrkede skunk har f.eks en utrolig up-high virkning, jeg kan decideret sidde og holde mig vågen på det en hel nat. Men Xp3rt det du siger med folk der forventer den stener virkning, synes jeg er underligt, jeg ved ikke med dig men sativa skunk giver for mig næsten psykedeliske tilstande, så hvordan de ikke kan mærke det forstår jeg ikke.
Men tilgengæld har jeg heller ikke aldrig oplevet så potent cannabis før, selvom jeg har røget stort hverdag af den skunk siden det blev tørret, har jeg ikke oplevet nogen synderlig opbygning af resistens.
Det vildeste jeg har oplevet med at kunne indtage kæmpe mængder af cannabis, var på Rusgilde sidste år, men det hænger så også sammen med at jeg op til Rusgilde havde hvad jeg vil kalde en ret høj resistens, røg
alt for meget dengang.
Det var sidste dag på Rusgilde, og vi havde røget den samme røg hverdag i en hel uge, i meget store mængder, vi startede med at rulle en phillies cigar, den blev vi ikke synderligt skæve af(5-6 mennesker).
Så rullede vi en 7-8 smøgs joint, og en 3-4 smøgs joint, med
masser af hash i, men dem blev vi faktisk heller ikke specielt skæve af. Jeg er ikke klar over hvor meget vi indtog hver i gram, det kan også være ret ligemeget, min pointe er at det tager altså mere end en joint at opbygge resistens over for en hash eller skunk sort!
Noget andet er så også at man har gang i et decideret misbrug af cannabis, for bare at kunne komme op og ryge bare noget nær de mængder nogen af jer påstår at kunne ryge.
-Fluffy