Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: 16 Pot Joints
Medlem
Brugeravatar

Mig og 2 venner har røget 16 pot joints....Vi har kun røget topskud...
Er der gået noget galt?
Blev ikke så frygtelig skæv af potten men det kvikkede op..
Der var kun mixet tobak i 7 af dem....glemte det med de sidste... :)
Den sidste joint vi røg var med noget nejs sort nepal...Efter den blev vi alle sindsygt skæve....

Nogen der har prøvet noget lignende?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Det har vel bare været noget meget mildt pot. Og man behøver skam ikke at blande tobak i pot, selv foretrækker jeg at ryge det rent.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Er du nu også sikker på det var topskud? Var det hele topskud så man rent faktisk kunne se at det var et topskud, og ikke et eller andet der var grindet til ukendelighed?
Enten så var det exceptionelt dårlige topskud, eller den mere indlysende årsag, det var ikke topskud.
Lyder for mig som om det var bæreblade og ikke topskud... :wink:
16 joints er alligevel RIMELIG meget!
Btw er i ikke pænt sure på den hat der har solgt jer det der "pot"?

-Fluffy

Titel: .
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det lyder mere som om de planter i røg af var noget lort. Dyrket i dårlig lys eller under andre forhold som bare gjorde at røgen var noget tyndt tis.

Har selv haft venner som har groet noget lort i deres haver som ikke rigtig virker. En god nepal joint oveni vil helt sikkert også ha en mental effekt. Hvis man har røget 16 og pludslig bliver skæv tænker man mere på de 16 man røg for og så den sidte som gav sparket. :twisted:

Mvh Mikkel

Titel:
Junior medlem

Jeg kender det godt, nytårsaften røg jeg 8 alene, og jeg blev ikke halvt så skæv som jeg normalt kan blive af eks 2 - 3 stykker med pot.

Men okay, det jrg normalt ryger er så også hjemmedyrk, det her er jeg vel blev snydt ved.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror jeg betalte 100 for potten....MEn jeg fik en smagsprøve(Joint) der virkede udmærket...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Verner skrev:
Tror jeg betalte 100 for potten....MEn jeg fik en smagsprøve(Joint) der virkede udmærket...

Ok, men så har han jo også taget røven på dig.
Når smagsprøven virkede fint nok, men alle de 16 andre joints virkede dårligt.
Det beviser jo bare at han har noget der virker, men det var bare ikke det han solgte til dig.

-Fluffy

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis du er vant til at ryge hash i store mængder, og får fat i noget halvskod pot, så er det meget normalt at man ikke kan mærke så meget

Pot er også lidt anderledes i virkningen, der er ikke så meget bodyload normalt, så rusen sidder mere i hovedet. En del af mine venner der plejer at ryge hash kan ikke lide pot pga. det er så mildt. De ryger for at få stenereffekten, jeg det modsatte, optur, latter og så videre...

Da jeg røg voldsomme mængder hash om dagen kunne jeg kæderyge rene potjoints, uden nogen effekt. Som smøger. Hvor meget ryger du ?

Der skal heller ikke smøg i pot/skunkjoints !!!

/Edit: 16 joints, tre personer, for 100kr ? Så har du svaret på hvorfor det ikke virker !

Men det kan godt lade sig gøre at der ikke er så meget effekt på pot. Har oplevet det før. Vi var to personer der fik mulighed for at købe 10g pot i en pose. Knust, men lugtede godt, så rigtigt ud og var ret fedtet...

Vi skulle selvf. lige prøve det først, og rullede en joint. Fik suget den, og det virkede rimelig nice. Var lidt overrasket over effekten, for så godt så det heller ikke ud. Vi aftalte at betale dagen efter, og røg en til. Nada effekt. Dagen efter heller ikke noget. Vi havde hældt det hele ud på mixebakken (røngtenbillede af brækket ben, IMO den bedste mixebakke EVER, alt glider af med det samme) og det var fra samme pose, samme mængde og det hele. Som om at det mistede alt effekt på 1 time...

Eller effekt var der, i 15 min. Kunne ligeså godt ryge smøger

Brokkede os så, og nægtede at betale :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
Jeg er netop kommet hjem fra sommer-hus med mine Homies :twisted:

Vi havde hamstret 40 gram god Indica-domineret skunk...

Skal lige huske og sige at det rent faktisk VAR pisse god skunk, og vi fik, som Xp3rt, også et par smagsprøver før vi tog afsted, og der var ingen tvivl om potensen... :!:

Det skal lige siges at jeg er rimelig bekendt med skunkens forskellige high-nyancer...

Allerede den første dag skete der noget underligt: Pindene stoppede nærmest helt med at sparke fra sig :shock: altså vi ku sku godt mærke det, men det var satme ikke ret meget.... :?:

Vi smokede og smokede, men lige lidt hjalp det...

Bongen, spanden og forskellige andre rygeinstrumenter blev taget i brug, dog uden at ændre situationen synderligt :roll:

Mine teori er at man med indica-dominerede sorter ikke kan blive ved med at "booste" sin high... man kommer nærmest bare i et stenet stadie, som pindene bare vedligeholder...

Med Sativa-dominerede sorter gir det en anden effekt... Godt nok blir man aldrig lige så blæst af den 4 pind som af den første, men man kan tydeligt mærke at den markant ændrer ens sindstilstand...

En anden teori er at hvis man kommer til et sted og er med de samme personer hele tiden, og er kroniske skæv (som i vores tilfælde med sommerhuset :wink: ), så danner man indtrykkende i en skæv tilstand, og ud fra et skævt synspunkt...
på den måde mærker hjernen ikke denne nye dimension, som hveden egentlig burde medføre...

Bare lidt overvejelser herfra... skriv endelig hvis der er nogle der kan følge mig :wink:

Mvh. Tue

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Tue_Track skrev:
Jeg er netop kommet hjem fra sommer-hus med mine Homies :twisted:

Vi havde hamstret 40 gram god Indica-domineret skunk...

Skal lige huske og sige at det rent faktisk VAR pisse god skunk, og vi fik, som Xp3rt, også et par smagsprøver før vi tog afsted, og der var ingen tvivl om potensen... :!:

Det skal lige siges at jeg er rimelig bekendt med skunkens forskellige high-nyancer...

Allerede den første dag skete der noget underligt: Pindene stoppede nærmest helt med at sparke fra sig :shock: altså vi ku sku godt mærke det, men det var satme ikke ret meget.... :?:

Vi smokede og smokede, men lige lidt hjalp det...

Bongen, spanden og forskellige andre rygeinstrumenter blev taget i brug, dog uden at ændre situationen synderligt :roll:

Mine teori er at man med indica-dominerede sorter ikke kan blive ved med at "booste" sin high... man kommer nærmest bare i et stenet stadie, som pindene bare vedligeholder...

Med Sativa-dominerede sorter gir det en anden effekt... Godt nok blir man aldrig lige så blæst af den 4 pind som af den første, men man kan tydeligt mærke at den markant ændrer ens sindstilstand...

En anden teori er at hvis man kommer til et sted og er med de samme personer hele tiden, og er kroniske skæv (som i vores tilfælde med sommerhuset :wink: ), så danner man indtrykkende i en skæv tilstand, og ud fra et skævt synspunkt...
på den måde mærker hjernen ikke denne nye dimension, som hveden egentlig burde medføre...

Bare lidt overvejelser herfra... skriv endelig hvis der er nogle der kan følge mig :wink:

Mvh. Tue

Jamen det siger jo sig selv, receptorne binder sig og giver dig en high og når der ikke er mere at binde sig til eller for at sige det på en anden måde, når man har nået et vidst THC niveau så kan man ikke få den samme effekt.

Det er ligegyldigt om det er indica eller sativa.
Du opbygger jo en tolerance.

Hvis du derimod venter lidt, så får man den ønskede effekt igen. Det sagt mener jeg ikke at man ikke får effekten ved at ryge "while high", men du mærker ikke rusen på samme måde, det er bare en mere konstant high, så får du jo ikke den samme up-face.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
c0ne skrev:

Jamen det siger jo sig selv, receptorne binder sig og giver dig en high og når der ikke er mere at binde sig til eller for at sige det på en anden måde, når man har nået et vidst THC niveau så kan man ikke få den samme effekt.

Hvis du ikke ved hvad du taler om bør du tie stille fremfor at fylde folks ører med vås!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

c0ne skrev:
ths skrev:
Fluffy McPooch skrev:
ths skrev:
Har da røget 40g god ryger sammen med kæresten og en kammerat på 1 aften / nat uden at bliver sønderligt skæv.. Men vi havde så osse delt og god protion MDMA...

JAJA, jeg har da røget mindst 60 gram WS skunk på en aften, mens jeg var på syre.
*irony detected*

Hvor vil du hen med det der ???

Han prøver på at sige til dig at chancen for at du taler sandt om en aften med 40g god ryger er ret minimal (læg mærke til "*irony detected*".. Hvis du da ved hvad det betyder?).

Selv tror jeg heller ikke på dig.

Det meste jeg nogensinde har røget på en dag var vidst omkring 14 joints, og tror ikke der var 1g i hver joint. Måske har der sammenlagt været omkring 13g. Hvilket i sig selv er sygelig meget røg på en dag.

Ergo hverken Fluffy eller jeg tror på dig :!:

Præcis!

Jeg synes denne tråd har taget karakter henad "Jeg kan ryge så og så meget", jeg ved udemærket godt at man kan opbygge en ret sygelig resistens over for hash/skunk/pot what ever, hvis man ryger hverdag og ryger mere og mere - fordelt over et stykke tid.
Men de mængder i siger i kan indtage uden at der er nogen decideret rus, er jo helt ude i... ja hampen!
Det virker lidt underligt for mig at noget der virker fint nok ved første joint, derefter stort set slet ikke virker ved de efterfølgende. Godt nok kan man opbygge resistens over for en bestemt hash eller skunk sort, men jeg sku aldrig oplevet at første joint/hoved virker fint, for at der derefter er ingen virkning.

Men jeg tror i har lidt ret i det med at det afhænger af om det er sativa eller indica man ryger, mit eget hjemmedyrkede skunk har f.eks en utrolig up-high virkning, jeg kan decideret sidde og holde mig vågen på det en hel nat. Men Xp3rt det du siger med folk der forventer den stener virkning, synes jeg er underligt, jeg ved ikke med dig men sativa skunk giver for mig næsten psykedeliske tilstande, så hvordan de ikke kan mærke det forstår jeg ikke.
Men tilgengæld har jeg heller ikke aldrig oplevet så potent cannabis før, selvom jeg har røget stort hverdag af den skunk siden det blev tørret, har jeg ikke oplevet nogen synderlig opbygning af resistens.
Det vildeste jeg har oplevet med at kunne indtage kæmpe mængder af cannabis, var på Rusgilde sidste år, men det hænger så også sammen med at jeg op til Rusgilde havde hvad jeg vil kalde en ret høj resistens, røg alt for meget dengang.
Det var sidste dag på Rusgilde, og vi havde røget den samme røg hverdag i en hel uge, i meget store mængder, vi startede med at rulle en phillies cigar, den blev vi ikke synderligt skæve af(5-6 mennesker).
Så rullede vi en 7-8 smøgs joint, og en 3-4 smøgs joint, med masser af hash i, men dem blev vi faktisk heller ikke specielt skæve af. Jeg er ikke klar over hvor meget vi indtog hver i gram, det kan også være ret ligemeget, min pointe er at det tager altså mere end en joint at opbygge resistens over for en hash eller skunk sort!
Noget andet er så også at man har gang i et decideret misbrug af cannabis, for bare at kunne komme op og ryge bare noget nær de mængder nogen af jer påstår at kunne ryge.

-Fluffy

Senest rettet af Fluffy McPooch 20 feb 2006 19:03, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fluffy McPooch skrev:
c0ne skrev:
ths skrev:
Fluffy McPooch skrev:
ths skrev:
Har da røget 40g god ryger sammen med kæresten og en kammerat på 1 aften / nat uden at bliver sønderligt skæv.. Men vi havde så osse delt og god protion MDMA...

JAJA, jeg har da røget mindst 60 gram WS skunk på en aften, mens jeg var på syre.
*irony detected*

Hvor vil du hen med det der ???

Han prøver på at sige til dig at chancen for at du taler sandt om en aften med 40g god ryger er ret minimal (læg mærke til "*irony detected*".. Hvis du da ved hvad det betyder?).

Selv tror jeg heller ikke på dig.

Det meste jeg nogensinde har røget på en dag var vidst omkring 14 joints, og tror ikke der var 1g i hver joint. Måske har der sammenlagt været omkring 13g. Hvilket i sig selv er sygelig meget røg på en dag.

Ergo hverken Fluffy eller jeg tror på dig :!:

Præcis!

Jeg synes denne tråd har taget karakter henad "Jeg kan ryge så og så meget", jeg ved udemærket godt at man kan opbygge en ret sygelig resistens over for hash/skunk/pot what ever, hvis man ryger hverdag og ryger mere og mere - fordelt over et stykke tid.
Men de mængder i siger i kan indtage uden at der er nogen decideret rus, er jo helt ude i... ja hampen!
Det virker lidt underligt for mig at noget der virker fint nok ved første joint, derefter stort set slet ikke virker ved de efterfølgende. Godt kan man opbygge resistens over for en bestemt hash eller skunk sort, men jeg sku aldrig oplevet at første joint/hoved virker fint, for at der derefter er ingen virkning.

Men jeg tror i har lidt ret i det med at det afhænger af om det er sativa eller indica man ryger, mit eget hjemmedyrkede skunk har f.eks en utrolig up-high virkning, jeg kan decideret sidde og holde mig vågen på det en hel nat. Men Xp3rt det du siger med folk der forventer den stener virkning, synes jeg er underligt, jeg ved ikke med dig men sativa skunk giver for mig næsten psykedeliske tilstande, så hvordan de ikke kan mærke det forstår jeg ikke.
Men tilgengæld har jeg heller ikke aldrig oplevet så potent cannabis før, selvom jeg har røget stort hverdag af den skunk siden det blev tørret, har jeg ikke oplevet nogen synderlig opbygning af resistens.
Det vildeste jeg har oplevet med at kunne indtage kæmpe mængder af cannabis, var på Rusgilde sidste år, men det hænger så også sammen med at jeg op til Rusgilde havde hvad jeg vil kalde en ret høj resistens, røg alt for meget dengang.
Det var sidste dag på Rusgilde, og vi havde røget den samme røg hverdag i en hel uge, i meget store mængder, vi startede med at rulle en phillies cigar, den blev vi ikke synderligt skæve af(5-6 mennesker).
Så rullede vi en 7-8 smøgs joint, og en 3-4 smøgs joint, med masser af hash i, men dem blev vi faktisk heller ikke specielt skæve af. Jeg er ikke klar over hvor meget vi indtog hver i gram, det kan også være ret ligemeget, min pointe er at det tager altså mere end en joint at opbygge resistens over for en hash eller skunk sort!
Noget andet er så også at man har gang i et decideret misbrug af cannabis, for bare at kunne komme op og ryge bare noget nær de mængder nogen af jer påstår at kunne ryge.

-Fluffy

:) Havde den samme oplevelse, og det var også på rusgilde. Har ikke mere at sige end at det har været en af de eneste gange hvor jeg ikke kunne rigtig blive mere skæv. Altså, der skal virkelig noget til som fluffy siger.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fluffy McPooch skrev:
Men Xp3rt det du siger med folk der forventer den stener virkning, synes jeg er underligt, jeg ved ikke med dig men sativa skunk giver for mig næsten psykedeliske tilstande, så hvordan de ikke kan mærke det forstår jeg ikke.

-Fluffy

Fordi de "leder" efter og forventer at de skal få bodyload osv. og ikke ryger "nok" af det... Så er effekten ikke så kraftig med psyken, og når der sker så meget andet kan de ikke mærke det på kroppen som normalt. Ergo virker det ikke i deres øjne :roll:

Eller også er de bare dumme :)

/edit: Tidligere skrev jeg et langt langt indlæg, men kom til at flå stikket ud af væggen, så det er forsvundet, og gider ikke skrive det igen, håber i overlever, hvad man ikke ved går man ikke glip af eller hvad det nu hedder... :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
Fluffy McPooch skrev:
Men Xp3rt det du siger med folk der forventer den stener virkning, synes jeg er underligt, jeg ved ikke med dig men sativa skunk giver for mig næsten psykedeliske tilstande, så hvordan de ikke kan mærke det forstår jeg ikke.

-Fluffy

Fordi de "leder" efter og forventer at de skal få bodyload osv. og ikke ryger "nok" af det... Så er effekten ikke så kraftig med psyken, og når der sker så meget andet kan de ikke mærke det på kroppen som normalt. Ergo virker det ikke i deres øjne :roll:

Eller også er de bare dumme :)

/edit: Tidligere skrev jeg et langt langt indlæg, men kom til at flå stikket ud af væggen, så det er forsvundet, og gider ikke skrive det igen, håber i overlever, hvad man ikke ved går man ikke glip af eller hvad det nu hedder... :)

Nemlig Xp3rt ;) 'Hvad man ikke ved har man ikke ondt af' 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

C0ne vil lige pointere at jeg TYDELIGT kan mærke forskel på at kontra-ryge sativa og indica, som jeg også skriver...

Har tidligere kontra-røget skunk som jeg har katagoriseret for en sativa up-high i forbindelse med festivaler, sommerhusture etc. og garanterer at det har givet en helt anden effekt...

Når men fuck det... Vil ihvertfald af egen erfaring fraråde folk at vælge Indica-domineret rævebæ hvis de skal kontra-ryge :evil:

Mvh. Tue :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tue_Track skrev:
C0ne vil lige pointere at jeg TYDELIGT kan mærke forskel på at kontra-ryge sativa og indica, som jeg også skriver...

Har tidligere kontra-røget skunk som jeg har katagoriseret for en sativa up-high i forbindelse med festivaler, sommerhusture etc. og garanterer at det har givet en helt anden effekt...

Når men fuck det... Vil ihvertfald af egen erfaring fraråde folk at vælge Indica-domineret rævebæ hvis de skal kontra-ryge :evil:

kontra-ryge?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fluffy McPooch skrev:
Tue_Track skrev:

kontra-ryge?

Jeg hopper med på Fluffys spørgsmål.

Hvis du mener effekt eller lign. så ved jeg godt der er forskel på indica og sativa.

Jeg tror du mener enormt "brug" med dit "kontra-ryge"? Er jeg forkert på den?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Han havde røget noget dårligt pot. Hvorfor lever tråden endnu?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

c0ne skrev:
Fluffy McPooch skrev:
Tue_Track skrev:

kontra-ryge?

Jeg hopper med på Fluffys spørgsmål.

Hvis du mener effekt eller lign. så ved jeg godt der er forskel på indica og sativa.

Jeg tror du mener enormt "brug" med dit "kontra-ryge"? Er jeg forkert på den?

Mener bare når man sætter et hård tempo... som en weekend hos en af kammeraterne hvor man sidder og spiller lidt matador, og der bliver fyret op i nogle ekstra kæppe, eller sommerhusture hvor man rende rundt i en rus i flere dage i træk :D

Ikke sådan på hverdagsbasis!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]