Resist skrev:
svampene at gøre. Og jeg tror at jeg sidder lidt fast i at noget fra min underbevisthed er dukket op. Jeg holder pt. pause med ALT, bortset fra alkohol. Men det jeg egentlig gerne vil prøve at nå frem til med alt det her, er om i mener at jeg forsvaligt kan forsøge at benytte svampene som et værktøj til at få gennemtænkt og ryddet op i min underbevidsthed. Hvilket jeg også ved ville være bedst i sidste ende. Eller om jeg bare skal lade det ligge som det er ?
Puh håber ik jeg fik gjort det for langt

Det er fint at du skriver et pænt, langt indlæg for så har alle noget at forholde sig til.
Jeg ved at selv uden stoffer skal man passe på at afmåle presset på speederen, så det ikke går for hurtigt og man bliver overvældet af de ting, som man har brug for at arbejde sig igennem. Dertil er der også en vistnok gammel medicinsk lærdom der siger, at ryger man ud i noget mere eller mindre psykotisk så er det også nemmere at gøre det igen og igen.
Du kan kun selv afgøre, om du har brug for den ekstra fart, som svampene giver? Tror du at du kan styre det? (Og svar helst ikke på det mens du er fuld

) Der findes mange mennesker der synes at det at gå til psykolog er sindssygt hårdt, og de er ikke engang presset af bevidsthedsudvidende/-ændrende stoffer der ren "vajreyana-style"
tvinger dig til at se ting..
Og uanset om du bruger stoffer eller ej så se om du ikke kan finde nogen at tale med om de oplevelser, som ligger og lurer dernede i dybet. Mange paniktanker bliver tænkt mens man flyver rundt inde i ens eget hoved, men en anden person kan genskabe jordforbindelsen. Overvej evt. sitter hvis du selv mener, at det er super klogt at tage svampe for at løse dit problem.