Jeg har tidligere oprettet en tråd om selv samme emne, men nu hvor det endelig er blevet aktuelt, at jeg flytter hjemmefra, vil jeg lige have lidt flere råd med på vejen.
Jeg har tænkt mig at købe et skab, hvori jeg har tænkt mig at få mit eget lille grow. Først vil jeg lige nedkradse lidt fakta om skabet.
SkabBredde: 60cm
Højde: 175cm
Dybde: 50cm
Skabet er lavet af træ og har én skabslåge. Det går under kategorien garderobeskabe, men hylde og stang kan tages ud, sådan at alle 525000cm³ kan bruges til grow.
I tilfælde af, at denne tråd får samlet en masse gode råd eller en form for guide til netop dette skab, vil jeg oplyse, at det kan købes i Jysk, og det går under navnet: Firenze garderobeskab. Skabet koster et mindre beløb på 349kr.
Grow i skabetJeg har tænkt mig at dyrke skunk-planter, der skal bruges til senere at fremstille hash via ryste-metoden. Mine spørgsmål går på følgende:
Hvilke frø kan I anbefale hertil?
Hvor mange af disse bør jeg kunne plante på de 3000cm² der er til rådighed, og hvilke potteplanter er at anbefale, og hvorfra kan disse potteplanter købes?
Hvilken form for belysning bør netop disse frø have, og hvor højt over potteplanterne, skal dette lys placeres?
Er der et billigt alternativ til denne belysning?
KravSkabet skal stå i gangen, og må derfor ikke lugte for meget. Herudover, må det gerne være lydløst til en rimelig grad, dette er dog ikke så vigtigt. Og så skal det selvfølgelig være så strømbesparende som muligt, på samme tid med, jeg får et godt resultat ud af det. Growet skal bestå af meget sunde og potente planter, der skal have det godt.
UdbytteHvor meget udbytte i gram pr. plante kan man ca. forvente udfra følgende kriterier?
Gode svar - og gode råd hertil - søges, på forhånd tak!