maryjaneowatson skrev:
Har du prøvet: (Ja/Nej)
1.Cannabis?
Ja
maryjaneowatson skrev:
2.Svampe? (hvilke?)
3.Cacti?
4.Natskygger?
5.LSD?
6.Kokain?
7.Heroin?
8.Amfetamin?
9.Andet? (hvad?)
Salvia Divinorum, Hawaiian Baby Woodrose (men følte ikke effekten af LSA, kun forgiftningen), Alkohol.
maryjaneowatson skrev:
Hvor gammel var du første gang?
16 år da jeg prøvede hash første gang, 17 da jeg prøvede Salvia Divinorum, og 18 da jeg forsøgte mig med Hawaiian Baby Woodrose.
maryjaneowatson skrev:
Hvordan kom du i kontakt med stoffer?
Hash gennem venner, ellers har diverse tekster og beretninger vækket min interesse.
maryjaneowatson skrev:
Hvad har du fået ud af at tage stoffer?
En masse spændende oplevelser. Først og fremmest hyggen ved at sidde og ryge en joint sammen, men også de intense oplevelser der kan opstå når man er rigtig påvirket. Har fået en idé om hvor lidt der skal til for at vende op og ned på tankerne, og få en til at opfatte verden som et helt andet sted end man hidtil har troet (ikke kun hash, også Salvia).
Især Salvia har givet mig nogle ordentlige blæseture, hvor jeg har siddet bagefter og undret mig over hvad vi egentlig definerer som virkelighed. Tid, logik og fornemmelse for hvem man er opløses og blandes sammen, og sætter virkelig ens sanser på en prøve.
Har også haft mine negative oplevelser, som jeg dog har tænkt over senere, og synes jeg har taget ved lære af. Bl.a. negative tanker på hash, der virkelig kan sætte en på en lang tankerejse, eller den forgiftningsoplevelse jeg havde med Hawaiian Baby Woodrose, hvor det føltes mere som en psykisk end en fysisk forgiftning. Følte ikke rigtig jeg var i kontakt med mig selv, og oplevede hvordan man har det når man er vildt træt, og kun har lyst til at sove, men ikke kan fordi tankerne ikke kan kontrolleres.