Magnum skrev:
Jamen de tror jo heller ikke på menneskerettighederne. Der er en kerne i DF som er endnu mere psykopatisk en gennemsnittet af partiet, deriblandt Krarup, Langballe o. lig.
Men hva er det egentlig de er så bange for?
Det har jeg godt nok aldrig fattet
(ved ikke helt om det her gir mening, men ellers bær over med mig)
Krarup og Langballe er Tidehvervs-folk. I stedet for at kalde dem for psykopater (hvilket de ikke er) burde du sætte dig ind i hvad det er de mener. Deres teologi siger giv kejseren hvad kejserens er og gud hvad guds er, samt mit rige er ikke af denne verden. Altså, man skal adskille det kristne fra det verdslige. De ser menneskerettighederne som en slags afgudsdyrkelse, et forsøg på at tvinge en etik ned over hovedet på folk. Derfor er de imod dem.
Jeg er godt nok ikke tilhænger af hverken Tidehverv eller DF, men de er begge meget intelligente og vidende mennesker. Så at svine dem til giver bare ingen mening. Det får bare jer selv til at se dumme ud. Man kan derimod kritisere dem på et sagligt grundlag, men det kræver at man lige sætter sig ind i tingene, ikke sandt?
Personligt er der også et par ting jeg er uenig med i menneskerettighederne. Er jeg så psykopat? Netop det at du bruger dette som en slags argument for at der er noget galt med Krarup og Co. viser at de har en pointe. Menneskerettighederne er som en religion for mange. Man behøver ikke at argumentere. Alene det at man er uenig er nok til at miskreditere. Prøv lige at tænke over det.