Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Bør DF Mulahen og co. fratages deres danske statsborgerskab
Ja, med øjeblikkelig virkning, og sendes til et af de lande de har skåret i bistanden til 36%  36%  [ 4 ]
Nej, svin har også ret til Dansk statsborgerskab 64%  64%  [ 7 ]
Afgivne stemmer : 11
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Tortur ofre som ikke kan tale dansk, fratages retten til dansk statsborgerskab, i et DF forslag som regeringen støtter. :(

Hvad helvede har de gang i. Så står Søren Krarup gudhjælpemig i Deadline og siger "At han ikke tror på sygdommen PTSD (post traumatisk stress syndrom)" og han har læst en masse om det, og det er bare noget pjat. Manden er jo skingrende psykopat.:shock:

"Man bliver ikke værdig til dansk statsborgerskab bare fordi man har været udsat for tortur", er en remse han gentager adskillige gange.
Koldt og roligt som en bødel........

Måske er det en gesture for Tumpens udenrigsnegers nylige besøg :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jamen de tror jo heller ikke på menneskerettighederne. Der er en kerne i DF som er endnu mere psykopatisk en gennemsnittet af partiet, deriblandt Krarup, Langballe o. lig.

Men hva er det egentlig de er så bange for?
Det har jeg godt nok aldrig fattet

(ved ikke helt om det her gir mening, men ellers bær over med mig)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Deres fædres spankrør måske? Ihvertfaldt frygter fætrene Gud, og det er jo ikke så mærkeligt, når man tænker på alle de ugerninger de har gjort i "hans" navn.

Men det jeg tror de umidelbart frygter mest er at deres løgnagtige verdensbillede bryder sammen.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Magnum skrev:
Jamen de tror jo heller ikke på menneskerettighederne. Der er en kerne i DF som er endnu mere psykopatisk en gennemsnittet af partiet, deriblandt Krarup, Langballe o. lig.

Men hva er det egentlig de er så bange for?
Det har jeg godt nok aldrig fattet

(ved ikke helt om det her gir mening, men ellers bær over med mig)

Krarup og Langballe er Tidehvervs-folk. I stedet for at kalde dem for psykopater (hvilket de ikke er) burde du sætte dig ind i hvad det er de mener. Deres teologi siger giv kejseren hvad kejserens er og gud hvad guds er, samt mit rige er ikke af denne verden. Altså, man skal adskille det kristne fra det verdslige. De ser menneskerettighederne som en slags afgudsdyrkelse, et forsøg på at tvinge en etik ned over hovedet på folk. Derfor er de imod dem.
Jeg er godt nok ikke tilhænger af hverken Tidehverv eller DF, men de er begge meget intelligente og vidende mennesker. Så at svine dem til giver bare ingen mening. Det får bare jer selv til at se dumme ud. Man kan derimod kritisere dem på et sagligt grundlag, men det kræver at man lige sætter sig ind i tingene, ikke sandt?

Personligt er der også et par ting jeg er uenig med i menneskerettighederne. Er jeg så psykopat? Netop det at du bruger dette som en slags argument for at der er noget galt med Krarup og Co. viser at de har en pointe. Menneskerettighederne er som en religion for mange. Man behøver ikke at argumentere. Alene det at man er uenig er nok til at miskreditere. Prøv lige at tænke over det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ved godt mit sidste indlæg ikke var specielt underbygget, men var også utrolig smadret da jeg skrev det, det undskylder jeg for..

Men jeg er stadig harm over de nye regler for statsborgerskab, og det var på den baggrund jeg kaldte dem psykopater. Krarup benægter jo at PTSD er en virkelig sygdom..

Og ja, ved godt de er utrolig intelligente folk, men de kommer altså med nogle underlige udmeldinger en gang i mellem

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Jeg har også undret mig over hvordan Krarup kan udtale sig så skråsikkert om den slags. Han er jo ikke ekspert i tortur eller psykologi.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der foreligger ingen videnskabelig dokumentering for at de ikke er psykopater. Og hvis der gjorde ville det blot bekræfte mig i, at jeg ved bedere end lægevidenskaben!

Senest rettet af Åndsamøbe 10 dec 2005 16:23, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men okay, men har jo før set fanatiske religiøse, eller politisk overbeviste benægte videnskaben fordi det simpelthen ikke passer sammen med det billede de har i hovedet.

Men Krarup, har så vidt jeg ved, ingen faktuel viden om psykologi, eller torturs indvirken på denne, så hvor han får sine ideer fra vil jeg godt vide..

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Åndsamøbe skrev:
Der foreligger ingen videnskabelig dokumentering for at de ikke er psykopater. Og hvis der gjorde ville det blot bekræfte mig i, at jeg ved bedere end lægevidenskaben!

Hvis du har noget fornuftigt at tilføje, så gør det gerne. Men plathederne kan du holde i Fuck forum.Tak :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm... Ja, jeg ved godt at jeg mest lufter surer sokker i det her emne. Men hans optræden i deadline i går burde virkeligt tale for sig selv. Overvejede også at poste det i fucked, men synes det var for vigtigt og seriøst et emne til det.

Hvis der er nogen der ikke er værdige til Dansk Statborgerskab er det fandme ham og hans psykotiske og parnoide slæng af misfostre fra DF. :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]