Random skrev:
Så er det jo godt at intet af det er sandt.
Det løgn fra ende til anden. Skal vi starte med Sharon citatet?
Citat:
....said by Sharon to Peres that "We, the Jewish People, control America..." Rivero has used the quote so many times it'd be impossible to count.
The "source" of the quote has always been "as reported by Kol Yisrael radio," despite Kol Yisrael's insistence that there was no report of that quote. In fact, the quote was made up by the IAP (Islamic Association for Palestine), a pro-Hamas group. Since it was pro-Hamas, Michael wrote off people's rebuttals of the quote by equating Hamas and Israel.
Nu står der, der at der kilden tit er Kol Yisrael. Sjovt nok har jeg osse set det anført med Radio Tel Aviv.
Resten er lige ledes lort. Lad nu vær med at bliv ligesom Astral. Det er ikke sundt. Det er pinligt. Du vil blive grint af hvis du fremlægger den slags teorier som man jo egentlig godt kan høre er lidt langt ude. Nu siger jeg jo ikke at altid er fryd og gammen i washingtong. Der foregår sikkert masser af konspirationer. Men det har sgu kun noget med penge at gøre. Ikke noget med noget som helst jøde krig, reptil dagsorden eller Illuminati.
Illuminati Har eksisteret men nok ikke som hverken dig, astral eller truthseeker tror. Ja faktisk hedder Illuminati ikke Illuminati. Det blev de kaldt. De kaldte sig selv "Perfectibilists".
Hvem var de så? Jammen de var da fritænkere, videnskabsmænd. Ja... De var faktisk alle sammen helt forelsket i Darwin og forsøgte at sprede han lære. Det var den Bavariske Illuminati. Senere blev gruppen forbundet med Franske Martinister.
Hvad blev der så af Illuminati? Jo det blev simpelthen forbudt. I 1784. Alle "secret societies" blev ulovliggjort af en bavariske regering. Det gjaldt selvfølgelig både Illuminati og Frimurerne, druide ordner og meget mere.
Jammen det da mystisk det blev forbudt er det ikke? Nej, selvfølgelig er det ikke underligt. Tænk på at det er flere 100 år siden. Der så verden anderledes ud. For Illuminatio havde faktisk et par betydningsfulde medlemmer såsom Maximilian III Joseph von Wittelsbach.
Regeringen så dem som en begyndende(!) trussel.
Efter det, var der enkelte politikere, fritænkere og forfattere der påstod at de var en del af Illuminati. Så gik der lang tid, og så kom der en bog 1950. Den satte det hele igang (irriterende ka ikke huske hvad den hedder). Bogen er ret langt ude men den lagde grund til teorier endnu mere langt ude.
Cmon... David Icke. Førende konspirations teoretiker. Han er skitzofren.
Alex Jones, ryger enorme mænger tjald, drikker som et svin, og der findes flere film klip med ham filmet skjult hvor han snakker om hvor lortede hans teorier er.
Texe Marrs, han fortæller om at har haft drømme siden han var lille om at han var i en underlig lejr med 2 store frøer. Derfor siger han at han er 100% på at USA er igang med at lave koncentrations lejr til amerikanerne selv. Han har iøvrigt osse fået åbenbaringer om det i biblen.
Hvems side er du egentlig på?
Hvad med at komme med nogen henvisninger som understøtter dine tvivlsomme agumenter?
Blot fordi at Illuminati er ulovlige betyder vel ikke at de ikke opperere.
Blot fordi at Mafiaen er ulovlig betyder vel ikke at den ikke findes?
Eller fordi at mafiaen samarbejder med foretningsverdenen betyder vel heller ikke at den er lovlig, eller at alle foretningsinitiativer er mafia-relaterede - Jeg vil nok mene at du er meget generaliserende i den her sag....
Det smarteste for en organisation som *Illuminati er da selvfølgelig at infiltrere andre organisationer med et godt rygte, hvis du vil ha indflydelse idag så er det corporative foretagender der er vejen, man kan ikke nå noget alene uden andres hjælp...
Det er vel logik...
Hvornår er det lige at selvkritik er blevet en dårlig ting?
OG hvornår er det lige at druk og hash rygning er blevet til noget som gør en utroværdig?
Det lyder virkeligt meget mærkeligt i mine øre
JEg kan slet ikke forstå at du bruger den med drømme som noget argument, drømme plejer som regel at være ret bizare...
Jeg synes at det her billede taler for sig selv, det er blot et af mange....