Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Er der nogle er jer som kender denne her webside

http://americanterrorism.tk/ MIRROR

Hvis bare halvdelen er rigtigt, så siger jeg FØJ for den lede.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Så er det jo godt at intet af det er sandt.

Det løgn fra ende til anden. Skal vi starte med Sharon citatet?

Citat:
....said by Sharon to Peres that "We, the Jewish People, control America..." Rivero has used the quote so many times it'd be impossible to count.

The "source" of the quote has always been "as reported by Kol Yisrael radio," despite Kol Yisrael's insistence that there was no report of that quote. In fact, the quote was made up by the IAP (Islamic Association for Palestine), a pro-Hamas group. Since it was pro-Hamas, Michael wrote off people's rebuttals of the quote by equating Hamas and Israel.

Nu står der, der at der kilden tit er Kol Yisrael. Sjovt nok har jeg osse set det anført med Radio Tel Aviv.

Resten er lige ledes lort. Lad nu vær med at bliv ligesom Astral. Det er ikke sundt. Det er pinligt. Du vil blive grint af hvis du fremlægger den slags teorier som man jo egentlig godt kan høre er lidt langt ude. Nu siger jeg jo ikke at altid er fryd og gammen i washingtong. Der foregår sikkert masser af konspirationer. Men det har sgu kun noget med penge at gøre. Ikke noget med noget som helst jøde krig, reptil dagsorden eller Illuminati.

Illuminati Har eksisteret men nok ikke som hverken dig, astral eller truthseeker tror. Ja faktisk hedder Illuminati ikke Illuminati. Det blev de kaldt. De kaldte sig selv "Perfectibilists".

Hvem var de så? Jammen de var da fritænkere, videnskabsmænd. Ja... De var faktisk alle sammen helt forelsket i Darwin og forsøgte at sprede han lære. Det var den Bavariske Illuminati. Senere blev gruppen forbundet med Franske Martinister.

Hvad blev der så af Illuminati? Jo det blev simpelthen forbudt. I 1784. Alle "secret societies" blev ulovliggjort af en bavariske regering. Det gjaldt selvfølgelig både Illuminati og Frimurerne, druide ordner og meget mere.

Jammen det da mystisk det blev forbudt er det ikke? Nej, selvfølgelig er det ikke underligt. Tænk på at det er flere 100 år siden. Der så verden anderledes ud. For Illuminatio havde faktisk et par betydningsfulde medlemmer såsom Maximilian III Joseph von Wittelsbach.
Regeringen så dem som en begyndende(!) trussel.

Efter det, var der enkelte politikere, fritænkere og forfattere der påstod at de var en del af Illuminati. Så gik der lang tid, og så kom der en bog 1950. Den satte det hele igang (irriterende ka ikke huske hvad den hedder). Bogen er ret langt ude men den lagde grund til teorier endnu mere langt ude.

Cmon... David Icke. Førende konspirations teoretiker. Han er skitzofren.
Alex Jones, ryger enorme mænger tjald, drikker som et svin, og der findes flere film klip med ham filmet skjult hvor han snakker om hvor lortede hans teorier er.
Texe Marrs, han fortæller om at har haft drømme siden han var lille om at han var i en underlig lejr med 2 store frøer. Derfor siger han at han er 100% på at USA er igang med at lave koncentrations lejr til amerikanerne selv. Han har iøvrigt osse fået åbenbaringer om det i biblen.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Random: Står der noget om Illuminati, jødekrig eller reptil dagsorden derinde? Jeg har i hvert fald ikke kunnet findet det. Faktisk lader det til, at der er en del spændende artikler derinde, har kun læst én indtil videre og skimmet et par stykker, men har ikke fundet noget i nærheden af, hvad du snakkede om.
At du overhovedet sammenligner denne sides troværdighed med Alex Jones's undrer mig.

Indtil videre.. spændende læsning.

raunholt: Ja, føj! Helt enig!

Titel:
Medlem

random skrev:
Resten er lige ledes lort. Lad nu vær med at bliv ligesom Astral. Det er ikke sundt. Det er pinligt. Du vil blive grint af hvis du fremlægger den slags teorier som man jo egentlig godt kan høre er lidt langt ude. Nu siger jeg jo ikke at altid er fryd og gammen i washingtong. Der foregår sikkert masser af konspirationer. Men det har sgu kun noget med penge at gøre. Ikke noget med noget som helst jøde krig, reptil dagsorden eller Illuminati.

Alså Random, ny er jeg ikke den der ser konspirations teorier alle steder, og jeg kan godt berolige dig med, at jeg er ved mine fulde fem. Jeg tror heller ikke på jøde krig, reptil dagsorden eller Illuminati, lige så lidt som jeg tror på massemedierne reporter fra Irak og hvad de ellers kommer med af Propaganda. Jeg er kritisk om ALT hvad jeg læser og ser på nettet samt fra de almidelige massemedier især.

Jeg er overbevist om, at vi stort set aldrig for fortalt sandheden, så er jeg jo nød til selv at finde den :lol: ik.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Random skrev:
Så er det jo godt at intet af det er sandt.

Det løgn fra ende til anden. Skal vi starte med Sharon citatet?

Citat:
....said by Sharon to Peres that "We, the Jewish People, control America..." Rivero has used the quote so many times it'd be impossible to count.

The "source" of the quote has always been "as reported by Kol Yisrael radio," despite Kol Yisrael's insistence that there was no report of that quote. In fact, the quote was made up by the IAP (Islamic Association for Palestine), a pro-Hamas group. Since it was pro-Hamas, Michael wrote off people's rebuttals of the quote by equating Hamas and Israel.

Nu står der, der at der kilden tit er Kol Yisrael. Sjovt nok har jeg osse set det anført med Radio Tel Aviv.

Illuminati Har eksisteret men nok ikke som hverken dig, astral eller truthseeker tror. Ja faktisk hedder Illuminati ikke Illuminati. Det blev de kaldt. De kaldte sig selv "Perfectibilists".

Hvem var de så? Jammen de var da fritænkere, videnskabsmænd. Ja... De var faktisk alle sammen helt forelsket i Darwin og forsøgte at sprede han lære. Det var den Bavariske Illuminati. Senere blev gruppen forbundet med Franske Martinister.

Hvad blev der så af Illuminati? Jo det blev simpelthen forbudt. I 1784. Alle "secret societies" blev ulovliggjort af en bavariske regering. Det gjaldt selvfølgelig både Illuminati og Frimurerne, druide ordner og meget mere.

Jammen det da mystisk det blev forbudt er det ikke? Nej, selvfølgelig er det ikke underligt. Tænk på at det er flere 100 år siden. Der så verden anderledes ud. For Illuminatio havde faktisk et par betydningsfulde medlemmer såsom Maximilian III Joseph von Wittelsbach.
Regeringen så dem som en begyndende(!) trussel.

Efter det, var der enkelte politikere, fritænkere og forfattere der påstod at de var en del af Illuminati. Så gik der lang tid, og så kom der en bog 1950. Den satte det hele igang (irriterende ka ikke huske hvad den hedder). Bogen er ret langt ude men den lagde grund til teorier endnu mere langt ude.

Cmon... David Icke. Førende konspirations teoretiker. Han er skitzofren.
Alex Jones, ryger enorme mænger tjald, drikker som et svin, og der findes flere film klip med ham filmet skjult hvor han snakker om hvor lortede hans teorier er.
Texe Marrs, han fortæller om at har haft drømme siden han var lille om at han var i en underlig lejr med 2 store frøer. Derfor siger han at han er 100% på at USA er igang med at lave koncentrations lejr til amerikanerne selv. Han har iøvrigt osse fået åbenbaringer om det i biblen.

Hvems side er du egentlig på?

Hvad med at komme med nogen henvisninger som understøtter dine tvivlsomme agumenter?

Blot fordi at Illuminati er ulovlige betyder vel ikke at de ikke opperere.
Blot fordi at Mafiaen er ulovlig betyder vel ikke at den ikke findes?

Eller fordi at mafiaen samarbejder med foretningsverdenen betyder vel heller ikke at den er lovlig, eller at alle foretningsinitiativer er mafia-relaterede - Jeg vil nok mene at du er meget generaliserende i den her sag....

Det smarteste for en organisation som *Illuminati er da selvfølgelig at infiltrere andre organisationer med et godt rygte, hvis du vil ha indflydelse idag så er det corporative foretagender der er vejen, man kan ikke nå noget alene uden andres hjælp...

Det er vel logik...

Hvornår er det lige at selvkritik er blevet en dårlig ting?

OG hvornår er det lige at druk og hash rygning er blevet til noget som gør en utroværdig?

Det lyder virkeligt meget mærkeligt i mine øre

JEg kan slet ikke forstå at du bruger den med drømme som noget argument, drømme plejer som regel at være ret bizare...

Jeg synes at det her billede taler for sig selv, det er blot et af mange....

Billede

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Astral skrev:

Han er selvfølgelig på SYSTEMETS side, det er vi allesammen, det er derfor vi benægter den enorme magt, som veldokumenterede hemmelige selskaber som Illuminati har. Det er fedt, at du snakker om beviser...Hver gang man beder dig om et bevis, stammer det fra Prisonplanet eller en lignende side. Og det er en kendt sag, at mange folk bliver parnoide af hash.

Selvfølgelig foregår der tortur i Irak, men det betyder ikke at alting styres af en håndfuld mænd, der medlem af en hemmelig klub.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Psyko skrev:
Astral skrev:

Han er selvfølgelig på SYSTEMETS side, det er vi allesammen, det er derfor vi benægter den enorme magt, som veldokumenterede hemmelige selskaber som Illuminati har. Det er fedt, at du snakker om beviser...Hver gang man beder dig om et bevis, stammer det fra Prisonplanet eller en lignende side. Og det er en kendt sag, at mange folk bliver parnoide af hash.

Selvfølgelig foregår der tortur i Irak, men det betyder ikke at alting styres af en håndfuld mænd, der medlem af en hemmelig klub.

Mvh. Psyko

Så du tror altså helt åbenhjerteligt at det er masserne som leder verdens toppolitiske og økonomiske beslutningsprocesser?

Det er ihvertfald ærligt hvis du indrømmer det

Men til det vil jeg bare sige at du nok er lidt for godtroende...

Jeg vil give dig ret i at jeg godt kunne være mere flink til at give kilder ud, men jeg har den forudindtagede indstilling at man har et historisk grundlag at sammenligne udfra og der er utallige fakta om at det stort set i det meste af hele kulturudviklingen har været et fåtal, en elite som har styret over de mange eller masserne...

Det er naturligvis ikke alting som foretages som er bestemt fra højere sted, men nu er det altså magthaverne/undertrykkerne som sender unge soldater afsted og har ansvaret for hva de gør og foretager sig

Og at tro at der ikke har været befalinger fra højere sted som har fået soldaterne i en stemning af aggresion imod fangerne som dernæst har ledet til tortur det er lidt naivt vil jeg sige, lidt i retningt med at benægte ting som rent faktisk har foregået....

Sammenligninger burde i den her forbindelse være ret så formålsløse, eftersom at naziregimet var et glimrende eksempel, se blot brugen af hilsen og symbol, surprise både heil hilsen og ørnen er klassiske og amerikansk støttet var den gode Adolf jo nok også taget i betragtning den magtfordeling som Nazimen gjorde muligt for den globale magt elite

Som regel er der en skjult 3. part i krige og det er den som har fordel som regel, har folk travlt med at slås så har de som regel ikke også samtidigt mulighed for at se at de bliver manipuleret

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Astral> Hvilken side jeg er på? Spør du fordi jeg engang har været en helveds konspirationshat? Ye jeg har sgu troet på alt det skide pis om illuminati. Alt hvad jeg læste troede jeg sgu på. Så tog jeg mig selv i at sige til en veninde at usa var styret af illuminati. Hendes ansigtsudtryk fik det til at gå op for mig hvor fucked op det alt sammen er.

Jeg er ikke på nogens side. Jeg tror ikke at alting er i orden i de forskellige regeringer. Jeg tror der sker meget der ikke burde ske.
Men ser du Astral... Dem der styrer verden prøver faktisk ikke at skjule det. For det er næsten lovligt de styrer verden i skjul. Ser det er lobbyisterne. Jeg tror at folk der tror på Illuminati savner orden. De ønsker faktisk at se Illuminati fordi de er bange for en verden i kaos. Jeg tror på at hele verden er i kaos. Intet er organiseret. Lobbyisme får forskellige lovforslag der gavner forskellige firmaer, men der er ingen orden i det.

Men astral, Har du hørt om alle dem sorte fængsler? Om det i kosovo der ligefrem bliver sammenlignet med guantanamo?
Min storebror er udstationeret lige ved siden af så jeg har ham til at rende rundt og ta billeder. Og du blir den første jeg sender dem til =)

(se! Jeg tror stadig på nogle konspirationer!)

Stonez> Nej illuminati eller "the reptilian agenda" nævnes ikke på siden ej heller snakker de om Alex Jones. Men det er teorier han har fundet på, støtter og tjener penge på.

Jeg håber ikke nogen af jer tror på det pis. Altså selvom i syntes det er ok teorier og de ikke lyder for langt ude, så kan hver eneste påstand og citat knuses på den side. Prøv!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

random skrev:
Stonez> Nej illuminati eller "the reptilian agenda" nævnes ikke på siden ej heller snakker de om Alex Jones. Men det er teorier han har fundet på, støtter og tjener penge på.

Er det stadig den samme side vi snakker om?
Du mener virkeligt at hele siden er 100% gylle?

Jeg ser ingen sammenligning mellem det her og Alex "crackpot" Jones's teorier. Har du læst hele siden? Hvorfor overhovedet blande Alex Jones ind i det?

Titel:
Medlem

random skrev:
Jeg håber ikke nogen af jer tror på det pis. Altså selvom i syntes det er ok teorier og de ikke lyder for langt ude, så kan hver eneste påstand og citat knuses på den side. Prøv!

The 3 BIG LIES About Iraq

1 – Lie Number One is the justification for an attack on Iraq — the threat of its “weapons of mass destruction”.

Few countries have had 93 per cent of their major weapons capability destroyed. This was reported by Rolf Ekeus, the chairman of the United Nations body authorised to inspect and destroy Iraq’s arsenal following the Gulf War in 1991. UN inspectors certified that 817 out of the 819 Iraqi long-range missiles were destroyed. In 1999, a special panel of the Security Council recorded that Iraq’s main biological weapons facilities (supplied originally by the US and Britain) “have been destroyed and rendered harmless.”

As for Saddam Hussein’s “nuclear threat,” the International Atomic Energy Agency reported that Iraq’s nuclear weapons programme had been eliminated “efficiently and effectively”. The IAEA inspectors still travel to Iraq and in January [2002] reported full Iraqi compliance.

Blair and Bush never mention this when they demand that “the weapons inspectors are allowed back”. Nor do they remind us that the UN inspectors were never expelled by the Iraqis, but withdrawn only after it was revealed they had been infiltrated by US intelligence.

2 – Lie Number Two is the connection between Iraq and the perpetrators of September 11.

There was the rumour that Mohammed Atta, one of the September 11 hijackers, had met an Iraqi intelligence official in the Czech Republic last year. The Czech police say he was not even in the country last year. On February 5, [2002] a New York Times investigation concluded:

“The Central Intelligence Agency has no evidence that Iraq has engaged in terrorist operations against the United States in nearly a decade, and the agency is convinced that Saddam Hussein has not provided chemical or biological weapons to al-Qaeda or related terrorist groups.”

3 – Lie Number Three is that Saddam Hussein, not the US and Britain, “is blocking humanitarian supplies from reaching the people of Iraq.” (British Foreign Office minister Peter Hain).

The opposite is true. The United States, with British compliance, is currently blocking a record $5billion worth of humanitarian supplies from the people of Iraq. These are shipments already approved by the UN Office of Iraq, which is authorised by the Security Council. They include life-saving drugs, painkillers, vaccines, cancer diagnostic equipment.

Citat:

1.Der var ingen masseødelæggelsevåben

2. Der var ingen forbindelse mellem Irak og den 11/9

Løgn fra enden til anden

“The greatest purveyor of violence on earth is my own government.”

— Martin Luther King Jr.
April 4, 1967
exactly one year before he was murdered

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Taget i betragtning at cheney og wolfowitz (verdensbankleder) var dem som ca. 10`år iforvejen havde planlagt krigen i Irak, så må man sige at angrebet den 11. 9. var ret så belejligt, så mit spørgsmål lyder på om man i forvejen vidste at det ville ske men lod det ske for at have argument for at gå ind i Irak og få verdenssamfundets sympati (hvilket ikke lykkedes særligt godt).

Kan det også tænkes at man har placeret sprængstoffer i bygningen i forvejen for at maximere skaden og muligheden for forsikringspenge er jo enorm i den her forbindelse, så det må også tages i betragtning, ikke mindst set i lyset af Amerikas skrantende økonomi som jo ligesom under depressionen og verdenskrigene holdes oppe ved hjælp af samarbejde med sortbørshandlere og krige imod andre nationer, det ved vi er big business

Det er kun spørgsmål, kunne det tænkes at det hang sådan sammen?

Titel:
Medlem

astral skrev:
Kan det også tænkes at man har placeret sprængstoffer i bygningen i forvejen for at maximere skaden

Ja jeg postede en tråd på OG den hed Explotions in the twin towers on 9/11 http://www.overgrow.com/edge/showthread ... ost8571254 hvor man ser explotioner hele vejen ned igemmem et af tårnene, men filmen virker ikke mere desværre :roll: :roll: :roll: hvorfor mon :wink:

Titel:
Medlem

Astral gå ind på denne hjemmeside

http://www.stopthelie.com/911_story_pulled.html

Lidt nede på siden kan du se filmen den heder fox.wmv (der er et lille kamera)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

http://www.popularmechanics.com/science ... 27842.html <-- Lige der bliver alle 9/11 myterne debunked.

Jaja sir i så. Det jo sikkert bare regeringen der prøver at skjule det. Det er jo sådan med jer konspirations børn, i kan ikke argumentere for jeres lort. Hvis noget ikke helt passer, så er det regeringen der prøver at skjule noget.

Hvis i tror på at regeringen selv angreb tvillinge tårnene så er i for dumme.

Gå ind på PM og læs alle siderne. I ska ikke undlade at læse det fordi i ikke tror på det.

Titel:
Medlem

Random jeg vil godt sige at er meget i tvivl om hvad der skete den 9/11, meget er skrevet og sagt i den sag. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på, for jeg stoler ikke på nogen som helst.

Skal man tro på at regeringer kun vil vores alle sammens fælles bedste, det er sku da lige så dumt.

http://www.popularmechanics.com/science ... 27842.html

Vil du fortælle mig at alt hvad der står her er den skindbarlige sandhed, det kan jeg ikke tro på lige så lidt som de 628,000 andre Web sites.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Ja.

For alle de andre hjemmeside du nævner, et netop bare private hjemmesider, eller store sider som prisonplanet, abovetopsecret osv. der tjener penge på konspirations teorier.

PM er et magasin. Et magasin om videnskab og mekanik, men videnskabsmænd, forskere, ingenører og meget mere knyttet til det.

David Icke, Alex Jones osv. er alle sammen folk uden nogen stor uddannelse. Og forhelvede.. David Icke er skitzofren! Er det ikke nok!?

Titel:
Medlem

Hvem er David Icke?, kender ham ikke, og ang prisonplanet så har jeg kun været forbi meget kort, så jeg kender ikke noget til den.

Citat:
PM er et magasin. Et magasin om videnskab og mekanik, men videnskabsmænd, forskere, ingenører og meget mere knyttet til det.

Ja, videnskabsmænd, forskere, ingenører, er de eneste der har eneret til at tænke, alle andre er bare idioter :roll:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
Ja, videnskabsmænd, forskere, ingenører, er de eneste der har eneret til at tænke, alle andre er bare idioter

Det var da noget dumt noget at sige...

De tænker jo ikke bare at wtc ikke blev bombet af den amerikanske regering. De beviser det. Det er noget som ikke bliver gjort på de sider du snakker om.

Titel:
Medlem

Citat:
De tænker jo ikke bare at wtc ikke blev bombet af den amerikanske regering. De beviser det. Det er noget som ikke bliver gjort på de sider du snakker om.

Jeg kan ikke se de beviser det??

Den film jeg postede ovenfor viser explotioner hele vejen ned igemmen et af tårnene sammentidigt med, at det faldt sammen. Der var brandfolk som så disse explotioner alså (øjenvidner). Jeg har aldrig hørt at den amerikanske regering har sagt, at det var bomber der fik tårne til at falde sammen?.

Hvem har haft mest glæde af 9/11?.

Den amerikanske regering

Professor Griffin argues that "omissions and distortions" in the report amount to a cover-up by government officials and says that the available evidence suggests that the Bush administration was complicit in the 9/11 attacks.

http://www.informationclearinghouse.inf ... le8765.htm

[/quote]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg holder nu med Random her.

Det der skete den 9/11 var at terroister kaprede fly i USA, hvilket hverken efterretningstjenesten eller nogen andr evar forberedte på. Derefter fløj de flyene ind i WTC og Pentagon, og et styrtede ned på en mark.
Det Bush gjorde, var så at realisere sine planer om at fjerne Saddam, som han havde set sig sur på.

Ja, Bush har haft gavn af 9/11 men det er ikke fordi han, eller nogen i hans stab, planlagde det, men fordi han har nogle sindssygt dygtige spindoktorere..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]