Når jeg ryger, mens jeg sidder ned, eller ligger halvt, og rejser mig hurtigt uden at trække vejret, bliver jeg svimmel, sortner for øjnene, og hvis det er rigtig slemt så svigter benene, men normalt når jeg at vågne igen.
Her for nogle dage siden sad jeg på min seng, og fyrede et par hoveder sammen med en ven, blev tør i kæften, og ville ud efter en øl. Rejste mig op, det begyndte at sortne lidt, og så går der noget tid, hvor jeg var ude af bevidsthed, det første jeg husker derefter, er en KRAFTIG smerte i både panden og baghovedet. Aner ikke hvordan jeg har slået baghovedet.
Konkluderede at jeg faldt ned på alle fire, da mine ben knækkede sammen, mens min overkrop og hovede var i fuld fart mod gulvet, prøvede at tage fra med armene, men de knækkede også sammen, og kunne ikke holde mit hovede oppe. Bang! Hovede ned i gulvet.
Jeg vætede i dørkarmen, så jeg har nok slået baghovedet da jeg faldt på en eller anden måde
Men i dit tilfælde kan det være en kombination af mange ting. For lavt blodsukker, du rejste dig hurtigt op, kombineret med en god dosis tjald, så kan det godt gå galt.
Nogen gange så er jeg mere følsom eller hvad det nu hedder, overfor tjald, og bliver voldsomt påvirket. Det er generelt hvis set & setting ikke er i orden, meget larm, mange mennesker og folk du ikke kender. Kaffe og smøger kan forværre det. Især smøger. Hvis jeg er godt skæv, og ryger en smøg, kan jeg godt få det dårligt
Får svedeture, kan knække mig (sjældent). 90% af gangene har det været på istjubang med ikke godt nok ristet smøg...
Det har bare været en blanding af uheldige omstændigheder. Sørg altid for at drikke og spise godt når du skal ryge... Eller endnu bedre, drik og spis efter du har røget