Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Når politiet beslaglægger hash,,., konstatere de bare at det er hash eller cannabinol indholdigt materiale, men bagefter bliver det gemt væk inden det bliver brændt af... men hvorfor dog dette når så mange danskere ryger det... de kunne da i det mindste fortælle hvad der er i og evt vise billeder af hashen på nettet, så folk kan C hvilket hash der indeholder ca. antak mg. THC pr./g. sådan at folk kunne få en anelse om hvor store mængder de går og indtager... så man FX. satte hashen i kategoriere efter fx. en tal-skala efter styrken. således at folk havde muligheden for at vide hvad de røg istedet for bare at rende rundt med en brun klump "røg". og det ville spare staten penge i den sidste ende.,.

eller er sundhedsministeriet ligeglade med hvad folk går og ryger ...

de anbefaler måske ligefrem at man ryger græs for at tvinge tobaks fabrikkerne ned med nakken.. for at i fremtiden at spare penge...!!?? hvem ved,.,,

,men en ting er sikkert og selvom cannabinoler er ulovlige, burde man kunne få bare lidt vare fakta til brugeren ... dette er et fælles mål som er nået i fødevare-kredse og alkohol bliver jo også klasse indelt ... det er fint at pusherne kalder det det ene og det andet ,., men for folk som fx ikke handler fast nogle bestemte steder og ikke ryger særlig tit ville disse også ofteste blive snydt hvad angår kvalitet.

Sundhedsministeriet har stortset adgang til alt det hash der bliver solgt på det danske marked, så hvorfor ikke lige C hvad der er i. ligesom de også skulle gøre dette med tabletter (e),,

Hvorfor ikke bare legalisere det og så ryge det endnu mere - jeg har 1 J tilbage af noget godt pot - og jeg er flad - kunne være fedt med kvallihash til billige penge *gg*

Men jeg har skrevet med en Panser (på sådan en stop narkoen side) og når de beslaglægger hash så måler de THC indholdet og så dømmer de efter det - jo stærkere hashen er jo flere tæsk får man i retten - lidt voldsomt - men det er samme fremgangsmåde med andre stoffer - jo renere de er - jo større smæk får man.....

Junior medlem

Geografisk sted: Solskinsøen
Jeg tror desværre ikke du har ret i det med prisen efter legalisering.
Kvaliteten bliver helt sikkert bedre, men pga. told, skat, afgifter og andre restriktioner kommer prisen ikke til at passe til en SU-indkomst.

Med hensyn til test af THC indhold i hash tror jeg at det er forskelligt for landsdelene. Her hvor jeg bor måler man bare om hashen har over 0,5% THC. Hvis dette er tilfældet bliver man dømt ud fra mængden.

Det er en god ide Smurf, men så vil jeg også gerne have at de viser hvad de i virkeligheden gør ved det de har beslaglagt.... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Når det er hash dømmes der for det meste ud fra den fundne mænge men...
Hvis det drejer sig om skunk eller andet meget stærk pot (Og politiet virkelig er ude efter at knalde dig) så måles koncentrationen, og der regnes ud hvor meget hash det svarer til. Der regnes selvfølgelig med skod-hash, således at de kan bonge dig på så stor en mængde som muligt...

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
jeg forlslår vi allesammen smaler os til den næste større afbrændning af hash og bliver passive skæve [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

gad vide hvor meget de mon brænder af, af gangen ?

Jeg ved at lidt udenfor kaldunborg brænder de hash af...

we need an insider [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Solskinsøen
Jeg har hørt om en fodboldmark der om natten blev oversvømmet af folk som ledte efter hash som ikke var brændt helt færdigt.
Dette var pga. at den afbrændte hash var blandet sammen med kommunal jord.
Fodboldklubben hyrede sikkerhedsvagter, men dette var for dyrt og til sidst blev de nødt til at skifte jorden ud.

Det foregår sikkert mange steder, så det er bare med at få næsen ned i græsset næste gang i spiller fodbold... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Tjaaa lige en ide! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Der findes en række forskellige laboratorier med mere, hvor det er muligt at få undersøgt diverse stoffer for deres indhold.

Eksempelvis kan jeg nævne, at jeg for et par år tilbage, havde én bekendt som købte 500 G standard hash. Kort tid efter købet, fik han og jeg den mistanke pga lugten og dets udseende, at der måske var iblandet karry. Samt at man kunne i nogle af klumperne endda se plaststykker, og noget hvidt stads, pulver agtigt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img], skumle dealers [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Derfor fik han en anden bekendt, ikke undertegnede, til at få 1 G af det undersøgt hos et en lokal laboratorie, som idag desværre er lukket. Men der findes helt bestemt flere af disse laboratorier rundt oim i landet, vil jeg mene. Da det "kun" drejede sig om et 1 G hash, var det dengang intet problem, at få undersøgt nolden [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
selv om at det er "ulovligt".

Nu vel, det kostede en cirkus 500 kr mener jeg og det tog en uges tid før svaret kom.

I hashen var følgende tilsætningstoffer,

Karry som nævnt,
PVC splinter som nævnt,
Knuste vitamin piller, det hvide stads,
Sand.

Da det er et par år siden, og min hukommelse ikke helt er i top, I Wonder Why* [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]*
Der var flere ting i hashen, men dem kan jeg ikke lige komme på. THC indholdet var heller ikke for godt, det lå på 0.08.

"Jesus saves, but Buddha makes incremental backups"

Medlem

Fuck, hvor er de nogen svin.

Det skulle bare ud [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
NASTY [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Endnu et glimrende eksempel på hvorfor man IKKE skal købe standard!

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Seriøst nederen [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Jeg ryger aldrig standart mere, heller ikke hvis det er gratis!!!

Jeg fatter seriøst ikke folk, der hellere vil have 2 G sur standart, end 1 G lækkert ICE skunk. 1 G ICE er nok til 4 gode J's, mens 2 G standart bare ville gøre mig lidt svimmel.
Udover det, så syntes jeg også bare at man er total mærket dagen efter man har røget standart, fatter ingen ting og er tung i hovedet...
GF

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]