Tjaaa lige en ide! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Der findes en række forskellige laboratorier med mere, hvor det er muligt at få undersøgt diverse stoffer for deres indhold.
Eksempelvis kan jeg nævne, at jeg for et par år tilbage, havde én bekendt som købte 500 G standard hash. Kort tid efter købet, fik han og jeg den mistanke pga lugten og dets udseende, at der måske var iblandet karry. Samt at man kunne i nogle af klumperne endda se plaststykker, og noget hvidt stads, pulver agtigt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img], skumle dealers [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Derfor fik han en anden bekendt, ikke undertegnede, til at få 1 G af det undersøgt hos et en lokal laboratorie, som idag desværre er lukket. Men der findes helt bestemt flere af disse laboratorier rundt oim i landet, vil jeg mene. Da det "kun" drejede sig om et 1 G hash, var det dengang intet problem, at få undersøgt nolden [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] selv om at det er "ulovligt".
Nu vel, det kostede en cirkus 500 kr mener jeg og det tog en uges tid før svaret kom.
I hashen var følgende tilsætningstoffer,
Karry som nævnt, PVC splinter som nævnt, Knuste vitamin piller, det hvide stads, Sand.
Da det er et par år siden, og min hukommelse ikke helt er i top, I Wonder Why* [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]* Der var flere ting i hashen, men dem kan jeg ikke lige komme på. THC indholdet var heller ikke for godt, det lå på 0.08. "Jesus saves, but Buddha makes incremental backups"
|