Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 06:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Hvilken Psychedelia-bruger er du?
Newbien. 12%  12%  [ 15 ]
Kikseklapperen. 7%  7%  [ 9 ]
Lamfighteren. 16%  16%  [ 20 ]
Hippien. 31%  31%  [ 38 ]
Entuituasten. 33%  33%  [ 40 ]
Afgivne stemmer : 122
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvor ville man ønske man var newbie igen...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

hehe jeg ville gerne være fri for a være noob =)
det virker lidt fesent a være med i et forum om stoffer uden a vide en skid =D
men jeg vender hårdt tilbage... mit mål er kikse-trance-dude =D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Sakes skrev:
hehe jeg ville gerne være fri for a være noob =)
det virker lidt fesent a være med i et forum om stoffer uden a vide en skid =D
men jeg vender hårdt tilbage... mit mål er kikse-trance-dude =D

Det er godt med mål her i livet!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

eller oz vil jeg gerne være læge.....

Titel:
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
(hø-hø)

Det er virkelig den bedste gejl jeg længe har set på psy det der. Gaia, jeg giver dig 5 svampe i hatten, men ud af 6 mulige. Objektivitet er jo et ord vi dunker hinanden oven i hovedet med, og ville jo i øvrigt ødelægge alt det sjove. I stedet ville jeg bare sådan ønske at hippien og entutiasten også fik på puklen - det sjove er jo netop de lamme kategoriseringer.
Har prøvet at give entutiasten lidt peber. Men det er fandme svært, da hun/han jo lever op til sidens overordnede målsætning om HR
Gi' mig på puklen for det! :wink: - og kom med flere lamme kategoriseringer om en overirriterende alt-vidende moses, der os lige sgu lugte lidt efter meldrøjesvampe-efterladenskaberne inde på nationalmuseet :P

Entutiasten/psykonauten.
-Du har styr på dine dealere. Ja de frygter nærmest dine evige, inerverende kvalitets petitese-spørgsmål og forstår ikke hvorfor du ikke bare sluger lortet, når det nu virker og du ved det. Du har tjek på dosis og tjek på (bi-)virkninger. Du har prøvet dem alle. Belært af dine erfaringer vil du gerne lære fra dig – det giver sig nogle gange udslag i at dunke noobs i hovedet. Du gør det dog i god mening for du anerkender hvor meget stof har givet (og prøver at glemme hvor meget det har taget.) Erindringen om hvordan det var selv at være noob er fortrængt – verden ses gennem et lyserødt(brækgrønt)slør.

Favoritstoffer: Oftest ting almene psychedelia-brugere ikke kender til. Gerne kuriøst og spændende, også stoffet i sig selv. DU HAR GLEMT HVORDAN HUMLE LUGTER!

-buddha

Titel:
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
nåja - en hippiestemme på vej :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sakes skrev:

Ja, og det er jo så gymnasiet, og så bagefter en tur på universitetet.

:lol:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

yeti skrev:
Sakes skrev:

Ja, og det er jo så gymnasiet, og så bagefter en tur på universitetet.

Hva snakker du om! =D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Gaia, jeg vil nu lige foreslå at tilføje "Handelsskolen" sammen med Teknisk Skole, for det er nok her, der er flest brianer, hehe

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Entutiasten/psykonauten.
-Du har styr på dine dealere. Ja de frygter nærmest dine evige, inerverende kvalitets petitese-spørgsmål og forstår ikke hvorfor du ikke bare sluger lortet, når det nu virker og du ved det. Du har tjek på dosis og tjek på (bi-)virkninger. Du har prøvet dem alle. Belært af dine erfaringer vil du gerne lære fra dig – det giver sig nogle gange udslag i at dunke noobs i hovedet. Du gør det dog i god mening for du anerkender hvor meget stof har givet (og prøver at glemme hvor meget det har taget.) Erindringen om hvordan det var selv at være noob er fortrængt – verden ses gennem et lyserødt(brækgrønt)slør.

Favoritstoffer: Oftest ting almene psychedelia-brugere ikke kender til. Gerne kuriøst og spændende, også stoffet i sig selv. DU HAR GLEMT HVORDAN HUMLE LUGTER!

Hahaha god humor... Kudoz!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
great... er også handelsskole elev... får da noia af at blive peget sådan på! den skal ikke på gaia! *ss*

Titel:
tiffany skrev:
great... er også handelsskole elev... får da noia af at blive peget sådan på! den skal ikke på gaia! *ss*

Hehe.. Smed også lige en stemme til kikseklapperen.. Syntes da ik du skulle være helt alene.. Men det eneste der egentlig passer er at jeg går på teknisk, i sol og så elsker jegkex (Et lille kænklyz kan der da også smutte rundt om halsen eller armen).. Eller vil jeg mene jeg er en blanding mellem lanfighteren, hippien og entuituasten.. Jeg er altid så pisse præcis når jeg skal fortælle noget!

/Over and out

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gaia skrev:
4. Hippien.
- Du har gerne langt fuldskæg, lange dreadlocks er iklædt orientalsk outfit og har en lotuskrans og en røgelsespind/en joint i hånden. Du hører gerne psytrance men også musik som Jimi Hendrix, The Residents eller Pink Floyd. Du har en afslappet attitude og du tager stoffer for at rejse ind i dig selv eller for at komme i kontakt med det spirituelle. Du tager mystiske urter og planter og holder dig helst fra alt syntetisk – det skal være direkte fra naturen.

Favoritstoffer:Cannabis til at blive afslappet, afstresset og altelskende og LSD, Svampe og Meskalin m.v. for at komme i kontakt med sin spiritualitet og naturen.[/i]

100% hippie - den rammer sømmet lige på hovedet.

Jeg er meget skeptisk overfor det syntetiske. Jeg mistænker almindelige, statskontrollerede virksomheder med finkornet farmakologisk kontrol for at lave giftige lorteprodukter, og tanken om at en kloge-Åge fra gymnasiet har lavet stoffer i sin køkkenvask er uacceptabel.

Som ung brugte jeg praktisk talt ikke andet end øl, men på min gamle dage appellerer cannabissen mere til mig. Egentlig har jeg entusiastens grundige indgangsvinkel til emnet, så hvad der evt. bliver prøvet ud over cannabis vil komme gennem et grundigt forstudie. Nærmeste kandidater er nok salvia d., svampe, peyote eller måske noget med LSA. Men jeg har ikke travlt så længe cannabis virker så latterligt godt. Indtil videre er det lykkeligt, at man kan gå til en fest, skifte mellem at drikke lidt øl og vand, og så ryge noget cannabis, og endelig vågne næste dag og være frisk som en havørn, mens de andre drukmåse ligner noget der er løgn :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Rocco Siffredi skrev:
Ja, du har lige opdaget guarana og synes det er det fedeste i verden :P

Ja, hvis du mener de der piller, jeg fandt i mine forældres toiletskab - lige nu prøver jeg at sælge dem i skolegården - lige nu, mens jeg skriver faktisk - man har vel bærbar. Jeg siger dig, mand, det er det fedeste!!!!!1

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Hippen tilsat lidt Lamfighter

Virker lordtet ikke skal der bare noget mere til :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
xun skrev:
Entutiastisk hippie!!! :D

Den hopper jeg med på :lol:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Osteland
LMAO
Grineren, om end stereotype, billeder du skaber...

Citat:
mest til når du sidder sammen med vennerne og hører scooter uden at trække en mine

For satan det lyder lystigt! :lol:

Jeg passer nu ikke lige i nogle af dem, men en snert af Entutiasten og et gran af hippien + lidt nørd og udpræget nyder af, især elektronisk musik, specielt i samspil med psykedeliske substanser.. sådan ca.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Fed post Gaia :D

Hippie uden tvivl. definitionen er måske lidt rigeligt stereotyp. Men idealerne er der helt sikkert.

Udtag fra engelsk ordbog.

Definationen af en hippie
someone who rejects the established culture; advocates extreme liberalism in politics and lifestyle

Mvh Mikkel

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg tror mere jeg er:

Mixeren
Du elsker hash, både dyrker og ryger, og har viet dit liv til urten...
Du elsker at tage stoffer, og bruger meget tid på at læse og researche om de ting du evt. kunne indtage. Du startede relativt sent med stofferne, og har prøvet en håndfuld stoffer, både uppere, downere og hallucinogener. Fører et normalt liv, men har en "sund" interesse for en anden side af livet. Uden de store kontakter til specielle stoffer som evt. vil afprøves. Lidt lamfighter, det skal virke, og gerne til alle lejligheder der byder sig, men uden hoved-under-armen-stil, kroppen kommer først, der er ingen grund til at falde død om eller blive sindsyg så tidligt i livet

Favoritstoffer: Cannabis all-round, svampe og cola engang i mellem. Amf sjældent, salvia, ephedra, guarana, DXM og andre stoffer bruges engang i mellem

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
A good solid mix, vil jeg selv sige. Dog kørte jeg mest newbie-stilen får år tilbage, er lidt faldet af på den. Og Brian stilen er jeg også gået lidt væk fra, efter jeg blev alt for glad for søvn til at lamme kix/amfetamin, så nu står den mest på druk og bønne, og psykedelika når stemningen er der :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]