Gaia skrev:
4. Hippien.
- Du har gerne langt fuldskæg, lange dreadlocks er iklædt orientalsk outfit og har en lotuskrans og en røgelsespind/en joint i hånden. Du hører gerne psytrance men også musik som Jimi Hendrix, The Residents eller Pink Floyd. Du har en afslappet attitude og du tager stoffer for at rejse ind i dig selv eller for at komme i kontakt med det spirituelle. Du tager mystiske urter og planter og holder dig helst fra alt syntetisk – det skal være direkte fra naturen.
Favoritstoffer:Cannabis til at blive afslappet, afstresset og altelskende og LSD, Svampe og Meskalin m.v. for at komme i kontakt med sin spiritualitet og naturen.[/i]
100% hippie - den rammer sømmet lige på hovedet.
Jeg er meget skeptisk overfor det syntetiske. Jeg mistænker almindelige, statskontrollerede virksomheder med finkornet farmakologisk kontrol for at lave giftige lorteprodukter, og tanken om at en kloge-Åge fra gymnasiet har lavet stoffer i sin køkkenvask er uacceptabel.
Som ung brugte jeg praktisk talt ikke andet end øl, men på min gamle dage appellerer cannabissen mere til mig. Egentlig har jeg entusiastens grundige indgangsvinkel til emnet, så hvad der evt. bliver prøvet ud over cannabis vil komme gennem et grundigt forstudie. Nærmeste kandidater er nok salvia d., svampe, peyote eller måske noget med LSA. Men jeg har ikke travlt så længe cannabis virker så latterligt godt. Indtil videre er det lykkeligt, at man kan gå til en fest, skifte mellem at drikke lidt øl og vand, og så ryge noget cannabis, og endelig vågne næste dag og være frisk som en havørn, mens de andre drukmåse ligner noget der er løgn