Nej det ska' jeg da love for...
"du argumenterer som en dum tåbe uden viden!"
(som der står i et af indlæggene)
så er der vist ikke meget mere at komme efter dér
Jeg ku' ellers godt tænke mig at vi kom ud af det død-vande der har været så længe nu. Feks ku' Ritt, som jeg Umiddelbart tror har go' chance for at blive en stærk borgmester, stille sig i spidsen for et forsøg med legalisering i københavn?
Man ku' feks sige noget i stil med: "køb/salg er hermed lovligt i københavn for alle over 18 eller 21, så fremt der er tale om hash til 'personligt brug'".
Man ku' feks erklære CA for en fri-zone hvor handel var tilladt, sålænge man selv ka' bære mængden (det er bare så ikke de kommer i last-biler fra resten af europa (og lægger en masse dejlige penge i danskerne's trængte hænder

))
Og så med tiden når folk en-mass ka' se at man sagten's ka' ha' et sobert og vel-fungerende hash-marked, og det derfor bli'r legalt i hele landet at drive virksomhed omkring det, så vil en del personer blive selv-forsørgende og dermed lette landet's økonomi

(og så vil ritt stå som hende der progressivt forenede de stridende parter i byen. Og det er ikke så ringe endda

(fordi policen ikke længere vil være en fjende, i-og-med de ku' nøjes med at beskæftige sig med rigtige kriminelle (volds-forbrydere osv)))
Ku' det ikke la' sig gøre mon?
For samtidig ku' VKDF jo slippe for at tabe ansigt, ved at måtte legalisere i hele landet (under _deres_ fane). Hvis de godkendte at ritt legaliserede det i byen, så ville de stadig ha' deres hænder rene, da ritt jo er social-demokrat og ikke VKDF'er. Altså en win-win situation

(_de_, altså VKDF, ka' stadig være modstandere, så er _de_ glade, og _vi_ ka' alligevel få vores legalisering, så er _vi_ glade, og ritt får efter-mælet som den leder der ku' samle og skabe fred, og så bli'r _alle_ glade

)
Nu ved jeg selvfølgelig ikke helt konkret hvad planen omkring det mulige folketings-valg i februar er. De snakker jo lidt om, i tv, at bruge den såkaldte 'velfærds-reform' som en undskyldning for at holde valg i Utide. Måske ku' regeringen slippe for det, hvis de altså ville gå på kompromis her, og tillade en delvis legalisering (ved at la' byen være en eksperimental fri-zone som et start-forsøg omkring en reel af-kriminalisering af voksne's handel og brug)?
Regeringen er jo ligesom nødt til snart at vise noget forhandlings-vilje, hvis altså de ønsker at fremstå som tro-værdige samarbejds-partnere for freden i danmark

Jeg ka' selvfølgelig kun tale for mig selv, men for mit vedkommende synes jeg at jeg har været meget tålmodig med regeringen's nølen og fod-slæben. Jeg ku' feks tjene mange gange mere end hvad jeg tjener i dag, hvis jeg begyndte at sælge hash illegalt. Men for at vise en ægte samfundsborger-vilje har jeg valgt ikke at be-rige mig selv på den måde (ikke fordi jeg har noget imod folk der gør det altså). Jeg går ikke engang over for rødt lys, i et forsøg på at vise at man altså godt ka' være lov-lydig og hash-ryger samtidig. Indtil videre er det dog blevet totalt ignoreret af magt-haverne (og så ka' det jo lidt efter lidt næsten være lige-meget med overhovedet at forsøge. Det er jo let nok bare at være ligeglad med det hele, hvis det alligevel ikke gør nogen forskel)