flex skrev:
Så er der en lille update klar

Right on!

Denne version synes jeg er bedre.
Du har en go' og lidt drillende start med de bass-lines der kører. Det ka' jeg godt li'

Starten hvor trommerne kommer ind, synes jeg også er som det ska' være. Netop fordi du har en længere start uden trommer i denne version, er man mere klar til dem når de så endelig kommer. Så er man nået at falde lidt bedre ind i melodien inden den begynder rigtigt, varmet lidt op ka' man sige, og det synes jeg virker bedre. Det er selvfølgelig altid en smags-sag, men jeg synes ihvertfald at din nye start holder

Og så breaket der kommer lidt over halvvejs; det er kanon

Når du slipper trommerne lidt fri, det er fedt. For mit eget vedkommende ku' jeg godt tænke mig du havde en længere 'solo' her. At du lod trommerne få en længere 'rejse', hvor de måske fik lov til at udvikle sig længere. Men det er fedt som det er, og nogle ville måske synes det var for meget eller for langt hvis du lavede det om. Men jeg er altså vild med solo'er, så for min skyld måtte der godt pumpes lidt mere på der

Måske endda squezze et par amen-breaks ind, hehe (der er intet så godt som amen-breaks efter min mening)
Men som sagt, alt det er jo en smags-sag, og det virker fint som du har lavet det nu.
Og her kommer så det første hvor jeg synes jeg blev sat lidt af; nemlig der hvor du kommer med guitar-loop'en. Den lyder godt nok, det er ikke det. Men jeg synes at den enten kommer for sent, eller at den slet ikke sku' være der. Den kommer ca der hvor jeg selv ville begynde at mixe den næste melodi ind over, hvis det var i et set man brugte den, og det synes jeg er ca 1 minut for sent. Mest fordi den så kommer samtidig med at den næste melodi begynder at komme, og efter min smag er det bedst når tingene kommer hver for sig. Så jeg ville gøre din melodi endnu længere, hehe, og så ha' ca 1 minut's ekstra-tid, hvor du så bygger noget mere op omkring den guitar-loop. Så har den fået sin selvstændige tid inden man mixer den næste sang ind over, og det tror jeg vil gi' et bedre helheds-indtryk.
Igen; smag er forskellig.
Og så måske lige lidt mere tid uden trommer til allersidst. Feks at du kører lidt hihat drilleri, ligesom i starten, inden du slutter melodien helt.
Selve slutningen synes jeg går lidt for hurtigt nemlig. Som om meldien ikke når lige at falde ned igen inden den stopper, men bare hopper af i farten. Det er bagateller vi er ude i nu, men det er jo selvfølgelig dem der skaber helheden

Det er mit indtryk af den version du har oppe nu.
Samlet set ka' jeg godt li' den.