Hej igen Fellow Farmers! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg vil lige høre Jer andre om hvordan I tørrer jeres buds tilsidst, jeg mener efter at de har hængt til tørre i mørke ved en 15-20 grader.
Jeg har hørt noget om, at nogen placerer dem i syltetøjsglas med låg på, men hvordan præcist gør man, så de ikke kommer til at lugte slemt!
Jeg har på et tidspunkt år tilbage, selv prøvet at putte nogen buds i et glas efter at de havde hængt på loftet en måned og tørret, men en uge senere da jeg villle smoke mig en dejlig J, så stank glasset rigtigt uhumsk!
Så hvad er det jeg gør forkert?
Hvorlænge skal buds tørre før jeg kan putte dem i glasset?
Er det ikke korrekt, at hvis man formår at tørre dem rigtigt i sådanne glas, så får man også noget skunk med en dejlig blød smag?
Håber at nogen har et par fif, jeg kan bruge!
Når jow, et fed artikel jeg fandt på OverGrow
jeg vil her i næste uge forsøge at lave hash på den måde, hvis nogen har prøvet det på den måde, så fortæl mig vengligst om det, tak!
Tjeck det ud! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
http://www.overgrow.com/faq/browse.php?qa=1085 Hygge fra MoS! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]