Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Hej igen Fellow Farmers! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg vil lige høre Jer andre om hvordan I tørrer jeres buds tilsidst, jeg mener efter at de har hængt til tørre i mørke ved en 15-20 grader.

Jeg har hørt noget om, at nogen placerer dem i syltetøjsglas med låg på, men hvordan præcist gør man, så de ikke kommer til at lugte slemt!
Jeg har på et tidspunkt år tilbage, selv prøvet at putte nogen buds i et glas efter at de havde hængt på loftet en måned og tørret, men en uge senere da jeg villle smoke mig en dejlig J, så stank glasset rigtigt uhumsk!

Så hvad er det jeg gør forkert?
Hvorlænge skal buds tørre før jeg kan putte dem i glasset?
Er det ikke korrekt, at hvis man formår at tørre dem rigtigt i sådanne glas, så får man også noget skunk med en dejlig blød smag?

Håber at nogen har et par fif, jeg kan bruge!

Når jow, et fed artikel jeg fandt på OverGrow
jeg vil her i næste uge forsøge at lave hash på den måde, hvis nogen har prøvet det på den måde, så fortæl mig vengligst om det, tak!

Tjeck det ud! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
http://www.overgrow.com/faq/browse.php?qa=1085

Hygge fra MoS! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg har prøvet en lignende metode, jeg havde noget tørret trim og blade, som jeg æltede med fingrende i iskoldt vand, det skal virkelig æltes godt og grundigt for at "krystallerne" falder af. Derefter siede jeg det og filtrerede det. Filtreringen er et problem. Jeg brugte kaffefilter, men harpiksen får det til at stoppe, så der efter et stykke tid kun løb et par dråber igennem i minuttet. Løsningen blev i stedet at fryse vandet, og derefter placere isklumperne i filteret. Dette virkede meget bedre, vandet løb lige igennem efterhånden som det tøede, og hashen samlede sig stille og roligt på bunden af filteret i stedet for at stoppe det. Held og lykke.

Moderator
Brugeravatar

Grinern blackone [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det med at fryse vandet til is terninger inden filtreringen lyder som en god ide! Takker! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Andre som ønsker at dele deres erfaring med tørring af deres skud? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
JEP!
Jeg lagde bare skuddene i mit skab, på noget køkkenrulle, og lod den ene side stå lidt på klem. Efter en uge var de fint tørre, derefter lage jeg det hele i poser!

Det luger Dejligt, smager okay og virker helt overvældende godt!

Red Haze, rock!

GF

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af blackone:
Jeg har prøvet en lignende metode, jeg havde noget tørret trim og blade, som jeg æltede med fingrende i iskoldt vand, det skal virkelig æltes godt og grundigt for at "krystallerne" falder af. Derefter siede jeg det og filtrerede det. Filtreringen er et problem. Jeg brugte kaffefilter, men harpiksen får det til at stoppe, så der efter et stykke tid kun løb et par dråber igennem i minuttet. Løsningen blev i stedet at fryse vandet, og derefter placere isklumperne i filteret. Dette virkede meget bedre, vandet løb lige igennem efterhånden som det tøede, og hashen samlede sig stille og roligt på bunden af filteret i stedet for at stoppe det. Held og lykke.<HR></BLOCKQUOTE>

http://www.bubblebag.com./instructions.html

Dedikeret medlem

jeg lægger dem i en kasse som ikke får direkte sollys, og så venter jeg ellers bare til de er tørrer (3-4uger),, så putter jeg dem i platikposer 1-2dage og så åbner jeg posen i et par dage, hvorefter jeg gentager processen med posen et par gange, for at få en bedre smag... tilsidst putter jeg det i en lukket pose og ryger lortet...

Medlem

Guffe>> Jeg læste lige det om bubble bag, det lyder total cool! Har du / I prøvet det?

GF

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nej jeg har ikke lige prøvet det selv jeg faldt sådan set bare over aktiklen,
den er vist rimlig dyr.

hvis jeg nogen sinde "skulle" lave klumber så var det kun fordi jeg havde en giga mark fyldt med hamp men det har jeg ikke og jeg har slet ingen ting i mod at ryge topskud så hvorfor gå ud og bruge sine få penge på sådan en bubble bag fætter der

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Yupz, de bubblebags er sindsygt dyre. Jeg er sikker på at de nok er rigtig gode og så videre, men den pris er bare for syg, hehe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg tror heller ikke der er mange der kunne finde på at lave hash med buds, de fleste bruger vist trim.

Medlem

Hmmm, surt at det er dyrt, lyder nemlig sjovt!

Men nu hvor jeg næsten har høstet alle mine planter ligger jeg inde med seriøst mange blade! Kunne man ikke på en eller anden måde få noget ryger ud af dem, altså uden at skulle til at ryge dem!? Hvad med stænglerne?

GF

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]