ok tak for svaret, jeg vil prøve de øko brune ris, mindre sporeprint. jeg bruger de geleglas som jeg egentlig skulle bruge til kagerne til sporeopløsning, fordi jeg som sagt har købt nogle af de plastikbæger men kan købe ved azarius, men de er jo ca dobbelt så store som geleglassene, også er de jo aflange, i starten havde jeg kun 4 huller men så opdagede jeg at det ik rigtig blev hvidt på mitten så lavede jeg 6 huller, hvor jeg ca sprøjter 5 ml i hver hul, men sa siger du at de kommer til at svømme, el er for tørrer fra starten af? jeg læste at vermiculiten og fuldkornsmel når jeg mixedee det kun lige skulle mættes og ikke for sjappet men det skal måske have meget mere vand? jeg vil ogsa gerne lige hører om jeg har forstået det rigtigt det med at dunke, når kagen er klar til at blive sat ud, kan jeg så bare åbne den hælde lidt vand i og så et døgn i kølleren, el skal den sættes ud først et par dage?? vokser de hurtiger el kommer der flere? håber ikke det var for mange spørgsmål, og hvis der er andre der har nogle andre gode afaringer vil jeg gerne hører dem.. mange tak....
|