Fuck en ond ond skæver jeg fik på i går
Kommer hjem til rygehulen og ser at de andre har røget spand, og det vil jeg da også lige prøve. Det eneste hovede jeg kan se, er et kæmpe mærskumshovede der ligger på bordet, så det tager jeg selvfølgelig og stopper godt. Suger flasken op med den tykkeste røg, og banker lortet ned. Fornemmelsen her efter er nogenlunde ligesom at blive kvalt, hoster fuldstændig sindssygt meget, og er ved at knække mig.
Det går dog over efter jeg har fået noget vand, og allerede nu begynder jeg at være rimelig skæv. Ryger så med på en god pind, og sætter mig i sofaen.
Får først den ondeste griner på, og mig og tue er totalt flade af grin over en pose chips?
Senere bliver jeg virkelig skæv.. føles som om jeg sidder i min egen verden, og jeg kan ikke tænke sammenhængene. Hvis jeg er ved at forklare noget, glemmer jeg hvad jeg taler om.
Jeg står og snakker med et par andre, og det føles som om jeg står et helt andet sted, men jeg alligevel kan se dem, men de kan ikke høre mig.
Når folk taler til mig begynder det nærmest at føles som om de er ind i et fjernsyn og taler til mig der, og jeg kan ikke svare dem igen. Virkede som om folk ikke vidste jeg var tilstede. Meget specielt.
Senere får jeg den onde fråder på, og æder alt hvad jeg kan komme i nærheden af, og senere går jeg så i seng.
Alt i alt en af de vildeste skæverter jeg har haft længe.. Nice grow