Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 03:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey Flex,

Det lyder virkelig som om du er på rette kurs. Håber du får bugt med depressionen og din underlige sygdom!

.oO( Malkavian )Oo.

Titel:
det er squ nederen, bare jeg boede i århus, er altid frisk på mere selskab.

men jeg er selv stoppet med at ryge, og jeg har fået nogle af de gamle venner tilbage, det er temmelig fedt, især fordi at snakken ikke altid går om stoffer, fest og galar mere, godt med lidt virkelighed engang imellem.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Flex> Fedt at høre tingene går i en rigtig retning for dig. Jeg beklager hvis jeg har været lidt unødigt hård i tonen ved besvarelsen af nogen af dine indlæg, men jeg har en kedelig tendens til at tage diskussion som en sport, og spille ret hårdt...
På grund af et ret kraftigt "wake up call" holder jeg selv pause fra bevidsthedsmodificerende substanser på ubestemt tid. Det kan være en hård kamp, ja, men af og til må man bare indse at det er nødvendigt.
Håber alt det bedste for dig i fremtiden!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Dejligt at høre at det går dig så godt! Jeg er glad for at du har kunnet bruge folks hjælp herinde. Det beviser at boardet ikke bare "leder de unge i fordærv", men at der også bliver delt ud af gode og dårlige erfaringer. Det er god HR :D .

Held og lykke i fremtiden!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Tak allesammen.. "Sygdommen" havde nok lidt at gøre med min depression, som forhåbentlig er ved at gå i sig selv igen..

Psyborg - Tjaah, og det er jo ikke hver dag jeg kommer til "ambient woods" :P Men det kan da være vi mødes en dag anyways...

Prometheus - Det skal du ikke tænke på, kan på en måde godt forstå dig... Selvom jeg har revet mig selv i håret et par gange over dine indlæg...
Er glad for denne, om end lidt sene, form for undskyldning...

Fanny - Det er lige præcis det jeg mener... Jeg er SÅ glad for at et sted som psy, som jo ikke just er ufarligt for alle, også kan bruges til løse problemer som mit... Jeg har fået så utroligt meget ud af at læse her på psy, også i alle mulige andre retninger end bekæmpelse af mit misbrug...
Jeg elsker virkelig psy, både for den kæmpe indsigt i en helt ny verden den har givet mig, for den gode, RIGTIG gode HR, den indsigt jeg har fået i andre brugere og misbrugeres liv, men også for de mange små grin over latterlige, såvel som seriøse indlæg, for de hidsige moderatorer der bitcher alle lammehovederne (kan forståes), og for den sære form for fællesskab der er her...

En ting jeg er afhængig af, og som jeg vil give psy skylden for, er psy!!!

Endnu et kæmpe tak til jer allesammen, og en masse gode energier fra mig til jer...

Peace...

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Citat:
Fanny - Det er lige præcis det jeg mener... Jeg er SÅ glad for at et sted som psy, som jo ikke just er ufarligt for alle, også kan bruges til løse problemer som mit... Jeg har fået så utroligt meget ud af at læse her på psy, også i alle mulige andre retninger end bekæmpelse af mit misbrug...
Jeg elsker virkelig psy, både for den kæmpe indsigt i en helt ny verden den har givet mig, for den gode, RIGTIG gode HR, den indsigt jeg har fået i andre brugere og misbrugeres liv, men også for de mange små grin over latterlige, såvel som seriøse indlæg, for de hidsige moderatorer der bitcher alle lammehovederne (kan forståes), og for den sære form for fællesskab der er her...

En ting jeg er afhængig af, og som jeg vil give psy skylden for, er psy!!!

Endnu et kæmpe tak til jer allesammen, og en masse gode energier fra mig til jer...

Snøft! Ikke et øje er tørt :oops: .
(Jeg takker på Psy´s vejne for de smukke ord :wink: )

Hilsen Fanny

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
snøft - godt der er psy så da.....

put the passion back in compassion

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]