Tak allesammen.. "Sygdommen" havde nok lidt at gøre med min depression, som forhåbentlig er ved at gå i sig selv igen..
Psyborg - Tjaah, og det er jo ikke hver dag jeg kommer til "ambient woods"

Men det kan da være vi mødes en dag anyways...
Prometheus - Det skal du ikke tænke på, kan på en måde godt forstå dig... Selvom jeg har revet mig selv i håret et par gange over dine indlæg...
Er glad for denne, om end lidt sene, form for undskyldning...
Fanny - Det er lige præcis det jeg mener... Jeg er SÅ glad for at et sted som psy, som jo ikke just er ufarligt for alle, også kan bruges til løse problemer som mit... Jeg har fået så utroligt meget ud af at læse her på psy, også i alle mulige andre retninger end bekæmpelse af mit misbrug...
Jeg elsker virkelig psy, både for den kæmpe indsigt i en helt ny verden den har givet mig, for den gode, RIGTIG gode HR, den indsigt jeg har fået i andre brugere og misbrugeres liv, men også for de mange små grin over latterlige, såvel som seriøse indlæg, for de hidsige moderatorer der bitcher alle lammehovederne (kan forståes), og for den sære form for fællesskab der er her...
En ting jeg er afhængig af, og som jeg vil give psy skylden for, er psy!!!
Endnu et kæmpe tak til jer allesammen, og en masse gode energier fra mig til jer...
Peace...