Stop nu det pis, korrekt jeg fråder nok for meget E, for meget Medicin, tager for meget coke, for meget amf, generelt for mange stoffer, men den ide guffe fik var fandme for tåget som han selv siger, men jeg er da totalt med på at plante hamp over det hele, det ville da være for fedt, men burde man ikke dyrke dem indendørs først, indtil de er en 3-4 uger gamle og så plante en 50 planter ud i naturen, rundt omkring i den lokale skov eller mose - plante dem i 2-3 ad gangen, så bestøver de vel hinanden, hvis der da er hanner og hunner, så lad være med at bruge feminiserede frø *lol* - så burde de jo selv smide deres frø, og der vil komme hamp buskadser rundt omkring i skovene, det ville da være fedt og vinden vil føre pollen videre og der vil komme nogle syge crossbreeds. det ville klart være for fedt!
Jeg er da med på den, jeg dyrker ikke noget selv, men det er fordi at jeg ikke har plads til det og fordi jeg ikke ejer hps lamper, men jeg vil gerne, har læst en del om dyrkning og er da teoretisk set lidt inde i det, jeg har dyrket 1 plante og den blev god!
SÅDAN JENSUS
Sir Haze: Hvornår dropper vi de fjendskab, du startede det, du kunne bare lade være med at kalde mig noget med herodero - det er nok det eneste jeg nægter at tage, dog har jeg overvejet det, men skød lissom den tanke fra mig - det ville være for dumt, fordi det er garanteret fedt!
Så lad os ryge den fredsspliff, jeg er ikke så gal som i vil gøre mig til, jeg er bare meget freeminded!!!!!!!!
|