Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Du er for sej, smurf [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
det kunne måske godt la sig gøre.men jeg kan ikke bestøve mine planter for frønes skyld´,jeg har dem sammen med en anden,og jeg ved heller ikke hvor go'e de er,ellers er de også blevet blaje i faven,(satans)

hvis man bare kunne få dem til at vokse af fri natur så er ? bare at sprede dem,og der kunne man evt bruge en flyver det er det jeg mener med posten,

men alt ting i dette møg land er så besværlig
hehehehehehe

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Den er jeg med på jeg er allerede ved at lave frøende jeg tror at jeg laver nogle forskellige kryds og så blander dem sammen så burde der være nogen som spire og overlever.

Jeg tror vi skal holde os fra heder og andre skrøbelige natur områder, da vi kan lave enorm skade på økosystemet/balancen.

Dedikeret medlem

fuck da det med balancen tænk lige på at det vil vende op og ned på vores øknomi,hvis vi alsår kunne få forskælige arter til at vokse stabilt i fri natur og så få frøne spret godt og grundig,

Kaste ud med fly, plante hele danmark til, tror i bare at folket vil lade jer plante en masse frø, eller kaste noget ud fra et fly uden tilladelse, ej fuck man, hvad tror i panserne gør når de opdager at hele danmarks vilde naturliv vælter i hamp, og tror i at christania vil hjælpe jer, og smadre deres egen fortjeneste, damn, alt ved det her projekt stinker, stop det inden at det stopper jer.....................

Desuden vil jeg fraråde folk at hjælpe guffe, idet at han bare overvejede at sende en traktor vha satelit system til Aalborg med en stak gylle, om han så tror at det kan lade sig gøre vides ikke, men det kan det ikke, GPS'en hjælper kun chaufføren til at finde vej, den drejer fandme ikke for ham, damn, guffe drop de bonghoveder, man kan meget mere uden dem, osse selvom du tror du kan det hele med dem så kan du ikke en skid....

Dedikeret medlem

egu hvem fanden thor du entlig du er. det var en tåget ide.men hvis man var en flok mennesker der fik fat i en masse frø der ville være i stand til at vokse frit år efter år efter år.så er problimet sq bare at sprede dem,jeg bestøver ihvertfald en eller 2 plante laver jeg frø,og hvis andre kunne støtte med en go'e stor pose frø.så kan det nemt la sig gøre,det med traktoren var en griner der blev kørt ud. men okey ego tåger hovdet,bliv du bare sidne i din sofa i dit kæller rom med din playstasion og din colaflaske boong så skal du nok blive til noget

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Glem ham endnu et eksempel på at det ikke er helt sundt at æde for mange E´er [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Ego skrid af helvede til, hold dig til din syntetiske kravlegård. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Vi andre mere fornuftige og modne menesker fortsætter projektet, hvis der nogle der har nogle gode udendørs planter som er tidlige så skriv lige ikk. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Lidt over det hele
Yeah, Baby!!!
Hvis du dyrker hamp selv, så sørg for at producere nogle frø og vend dig til altid at have dem på dig. På den måde kan man, hver gang man kommer forbi et ugenert sted lige plante en 5-10 stykker... Hvis ellers der er nok der gør det, går der ikke mange år før man kan rulle sig i vilde hampplanter istedet for skide irriterende brændenælder!
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

go ide kjoba [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Prøv nu at respektere hinandens misbrug for helvede!!! Det kan sgu da være ligemeget om man guffer e (nej egentlig kan jeg ikke li at bruge ordet guffer, det minder mig for meget om et navn og EGO kunne aldrig finde på at "guffe" XTC [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]), ryger hash, eller æder svampe..det er ligesom at gøre forskel på alder.

@Guffe: Du siger at EGO bare skal sidde med hans colabong og hans playstation så skal han nok blive til noget..du regner måske selv med at blive statsminister fordi du vil plante nogle frø i den danske natur???

Også kan folk sige at jeg kysser røv på EGO ligeså meget de vil, jeg fik bare chancen til at give guffe at hak over tuden også fik han det...respekt EGO [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Stop nu det pis, korrekt jeg fråder nok for meget E, for meget Medicin, tager for meget coke, for meget amf, generelt for mange stoffer, men den ide guffe fik var fandme for tåget som han selv siger, men jeg er da totalt med på at plante hamp over det hele, det ville da være for fedt, men burde man ikke dyrke dem indendørs først, indtil de er en 3-4 uger gamle og så plante en 50 planter ud i naturen, rundt omkring i den lokale skov eller mose - plante dem i 2-3 ad gangen, så bestøver de vel hinanden, hvis der da er hanner og hunner, så lad være med at bruge feminiserede frø *lol* - så burde de jo selv smide deres frø, og der vil komme hamp buskadser rundt omkring i skovene, det ville da være fedt og vinden vil føre pollen videre og der vil komme nogle syge crossbreeds. det ville klart være for fedt!

Jeg er da med på den, jeg dyrker ikke noget selv, men det er fordi at jeg ikke har plads til det og fordi jeg ikke ejer hps lamper, men jeg vil gerne, har læst en del om dyrkning og er da teoretisk set lidt inde i det, jeg har dyrket 1 plante og den blev god!

SÅDAN JENSUS

Sir Haze: Hvornår dropper vi de fjendskab, du startede det, du kunne bare lade være med at kalde mig noget med herodero - det er nok det eneste jeg nægter at tage, dog har jeg overvejet det, men skød lissom den tanke fra mig - det ville være for dumt, fordi det er garanteret fedt!

Så lad os ryge den fredsspliff, jeg er ikke så gal som i vil gøre mig til, jeg er bare meget freeminded!!!!!!!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ville det ikke være cool at pode hamp på vilde planter?

Insane psychedelia user!

Fredsspliff med Sir Haze: Cool EGO, fordi sir haze har fandme mere hash at vælge imellem end der bliver solgt på staden i flere år [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

GÅ PÅ ICQ JENSUS

Dedikeret medlem

Right ego, fuck hinanden et andet sted.

Dedikeret medlem

nej det gider jeg ingen gang at skrive

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]