en lille update på mine planter bare for at blære mig (hvorfor skulle jeg være den eneste der ikke gjorde det), indtil videre er der kommet følgende planter op af jorden:
6 stk. "Blue african extreme" dette er en virkelig utrolig plante, meget kraftig og tæt, har virkeligt et potientiale for at blive meget stor, allerede fra første rigtige bladpar har bladene været 5 delte og de er ved at være oppe på 7-9, det bliver virkelig vinder planter ca. 15 cm.
5 stk. "Neville´s haze" meget ranglet minder mest om en vinranke, den mindste af planterne har den mest herlige hash/nol lugt, planterne er ca. 15 cm.
9 stk. "California Orange" KÆMPE planter bladende er mega store og brede, det bliver virkelig også kæmpe planter ligesom "blue a e" men mere ranglet, meget indica i udseenet, dufter dejligt af hash med en syrlig efter "duft", planterne er ca 15-20 cm.
13 stk. "Zamaal" en lille skummel plante fra den afrikanske ø "La Reunion" der ligger lidt øst for madagascar, planter er ikke mere end 10 cm. høje men er tilgændgæld meget tætte og de har allerede gode sideskud, det skulle være en ren sativa, meeen jeg syntes nu at bladende er lidt for brede til at det kan være en ren sativa, men god ser den ihvertfald ud, den ene af dem får tre bladpar istedet for to.
3 stk. "Jamaica" jeg såede 6 frø og halvdelen kom op, de er nu ca. 3 cm. og ser meget sativa ud, det kunne godt gå hen og blive noget rigtigt godt pot.
3 stk. "Nepal" stort set det samme som ovenover.
så mangler der at komme 10 "lady G" op af jorden, "lady G" skulle være en meget kompliceret G 13 hybrid, der er vist også lidt fig widow i. og så mangler vi også 10 stk af mota´s "Fig widow x Durban" det skulle være PLANTEN, vi får se.
Så er der selfølgeligt også en masse Div. pot som jeg selv har gået og krydset på de sidste mange år, jeg har blandt andet nogle appelsin sativaer som jeg glæder mig meget til.
slut for nu, men der kommer nok lidt update senere, Sir Haze.
PS. er der nogen af jer der bor i odense og som har et digital kamera, jeg evt. kunne låne så kunne i nemlig også se nogle billeder. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
|