@Tifanny
Det ved jeg sgu ik helt lige om jeg er enig med dig i.
Jeg var selv medlem på denne side indtil for et par år siden (er det åbenbart stadigvæk, for mit gamle brugernavn virker da endnu), og jeg røg mig også lige et smut i behandling. Jeg var i døgnbehandling nede på Moesgaard på Lolland Falster, hvor jeg tilbragtet ca et halvt år. De første par måneder gik med at forsvarer at jeg sagtens kunne styrer stofferne igen når jeg bare havde holdt mig en lille pause, for jeg var ligesom nogen af i andre skriver at i er, også selv pisse arrogant. Faktum var at jeg havde mistet kontrollen med stofferne, og ellers var jeg nok ikke endt det sted som jeg var. Man tager jo ikke ligefrem i behandling fordi at man synes at det da kunne være meget sjovt lige at prøve. Hvis man gør det så skal man da ihvertfald nok finde ud af at det ikke ligefrem er sjovt at være i døgnbehandling, ihvertfald ikke altid. Folk går med hovederne oppe i hinandens røvhuller sådan et sted. Der er faste stå op og gå-i-seng-tidspunkter. Er man ikke stået op, og har været i bad, redt seng, gjort rent, børstet tænder osv inden kl 8 om morgenen får man ikke noget morgenmad. Og Dem man er i behandling med tager desuden en op i gruppeterapien hvis man ikke følger de fastlagte regler, og alle i behandlingen holder øje med hinanden. Folk blackmailer hinanden: jeg ved det om dig du ved det om mig, og hvis du siger sådan, så siger jeg bare sådan, osv... Det er det jeg mener med at folk går med hovederne oppe i hinandens endetarme.... Og så engang imellem går det hele over gevind og ender i lidt drama og sådan, og så med jævne mellemrum lyder der et kæmpemæssigt PLOP

og det er når hele behandlingen samtidig river deres hoveder ud af hinandens røvhuller.
Anyways, med tiden fik jeg overgivet mig til deres hjernevask, og JA det er sgu hjernevask, men for nogle af os er det eneste alternativ til denne hjernevask altså at leve og dø af stoffer. Efter døgnbehandling på moesgaard, startede jeg i efterbehandling på Vejviseren i københavn, og det blev jeg færdig med i august sidste år, altså har jeg brugt knapt halvanden år i behandling for stofmisbrug. Nu er jeg flyttet til Odense og har fået revalidering og er startet på en videregående uddannelse. Jeg holder mig stadig clean, og går til N.A.-møder og alt det der fis der følger med. Som trold skriver arbejder vi efter et såkaldt 12-trins-program. Den 23. februar i år har jeg holdt mig fuldstændig clean fra alle stoffer (Inklusive Alkohol, for alkohol er også et stof, Punktum!) i 2 år. I disse 2 år har jeg faktisk med jævne mellemrum lige kigget lidt rundt herinde på psychedelia.dk for lige at se hvordan i har det herinde, selvom jeg dog ikke har postet herinde igen før i dag. Men ihvertfald så er det altså ikke noget jeg har taget stoffer af at gøre endnu. Men selvfølgelig er der da også en grænse. Jeg skal nok ikke begynde på at tage til fester med jer, og alverden, for som man siger "Hvis man hænger ud hos frisøren, bliver man sgu nok også klippet før eller senere", hehe
Anyways, jeg ved sgu ikke, om jeg nogensinde kommer til at tage stoffer igen, men det bliver ihvertfald ikke idag... Heller ikke selvom jeg er i åndeligt tilbagefald fordi jeg har postet herinde Psy

Tanken om aldrig nogensinde at tage stoffer igen, virker på mig ret skræmmende, men samtidig virker tanken om at begynde med stofferne igen mindst lige så skræmmende...
Men godt emne trold, og lykke til på rejsen, vi møder jo nok hinanden i fællesskabet på et tidspunkt, hvis ikke vi allerede har gjort det