Jeg har prøvet kun prøvet rent amfetamin to ganger i mitt liv. Den første gangen tok jeg ca et 0,4-0,5g med god amfetamin nasalt. Den andre gangen(ca to mndr siden sist) jeg prøvde det tok jeg mellom 0,1-0,2g oralt.
Begge gangene har jeg opplevd en psykisk nedtur på ca 1 uke(hvor den første dagen har vært værst osv,osv).- Hele verden har vært imot meg, mitt liv er fullstendig smadret blablabla. Fysisk så har jeg vært stiv og øm i hele kroppen i to-tre dager.
I motsetning til de aller fleste jeg kjenner og har observert så virker det som jeg blir mye mer påvirket og har det mye værre dagene etter i forhold til dosen jeg har tatt.
Jeg spekulerer på om det enten er mitt forbruk av ecstasy og MDMA(ca 10-12 ganger spredd utover to år) kan ha noe å gjøre med mine harde amfetamin turer å gjøre. 5-6 av gangene jeg har spist ecstasy så har jeg spist 3-5 piller(noe som også har gitt meg nedtur, men ikke i nærheten av amfetaminnedturene).
Etter de 3 første gangene jeg spiste ecstasy så har jeg aldri blitt tilfredstilt av rusen og føler at jeg har mistet "magien". Selv ikke ren MDMA har gitt meg en perfekt trip i ettertid. Jeg spiste kun en svak pille den første gangen og to de neste to gangene. De to gangene jeg har fått tak i ren MDMA så har jeg ikke spist over 150mg.
Jeg har også tenkt tanken om at det også kan være at jeg forventer at jeg kommer til å få en hard nedtur(det jeg har lest om amfetamin nedture er det som har hindret meg i å prøve amfetamin inntil jeg nylig falt for fristelsen) som faktisk gjør at jeg får en det hardere med å ta meg sammen i dagene etter inntak av amfetamin.
Udover det har jeg prøvet kokain to ganger og div legemidler(downers) 4 ganger spredt utover tre år. Og hasj i bøtter og spand.
Et halv år siden jeg sist spiste ecstasy(en pille), prøvde jeg amfetamin.
Jeg synes værken rusen av amfetamin eller ecstasy er noe for meg, og nå for tiden går det mest i hasj 3-4 dager i uken og svampe og LSD 5-6 ganger i året, mens jeg går på skole. Men jeg kommer nok en eller annen gang i livet mitt til å prøve amfetamin eller ecstasy igjen.
Er det jeg som er allergisk imot amfetamin eller har det en sammenheng med mitt til tider uansvarlige forbruk av ecstasy og MDMA å gjøre?
Håper dere moldboer tar dere tid til å tolke mitt fjellabe språk