Mizz J skrev:
Ta det du kan bruge, og lad resten ligge.........
Ja nemli, og ingen siger at du behøver at følge NA´s koncept 100% Det er beskrevet at du skal, men ingen får ondt i røven over at du kører det på din egen måde. Dog anbefaler jeg at man så holder sin mund med dette, og ikke kommentere din clean time, så du ikke manipulere med dine venner i NA, og for den sags skyld dig selv. Ingen siger at du behøver at dele noget som helst, eller fejre noget, og derfor kan du da drikke en øl eller andet hvis du føler at dettte ikke tænder din indvendige afhængighed. Det eneste rigtige krav fra NA er at du ønsker en afhængighedsfri tilværelse..ellers er der ingen pointe i at komme der.. Du kan f.eks. ikke fejre nogen clean time hvis du drikker lidt i ny og næ, eller tager stoffer som du ikke ser er dit problem.. Men så kan man jo fejre det for sig selv... Måske føler du at, det er lidt hjernevask til dine første par møder... MEN KOM TILBAGE, DET VIRKER

Håber ikke at blive misforstået af de andre NA´er her på sitet. grunden til at vi i NA siger at alle stoffer er bandlyst inkl. alkohol er fordi at det ofte tænder din afhængighed.. Men du må gøre hvad du vil. Det vigtigste er at man dukker op til møder hvis man ønsker at stoppe med sit hovedstof.. Det hjæper bare at lytte.. Alle stoffer er KLART NOK bandlyst for at undgå tilbagefald, og vil du følge de andre er man oftest også villig til at smide de andre stoffer.. For du er jo ikke afhængig af dem. Det er i bund og grund et skide godt alternativ.
Det er nok ikke noget for mange her på psychedelia, men vi kan og vil kun hjælpe dem der vil hjælpes.. Det er hele pointen med at komme der..
Og til mizz J: JA K´s choice kunne måske ramme en del her på psychedelia, med "Not an Addict" for de fleste mener sikkert at de ikke er "an addict" selvom de er det.. Pas på selvbedrag venner!!
Tak til mig, og min omverden