Min far opdagede det faktisk aller første gang jeg røg i en alder af 13 år... Var så smart at gøre det i brygerset lige efter han var gået i seng og selvfølgelig kom han ned lidt efter og kunne lugte det med det samme

Men i stedet for at hidse sig op, så satte han sig ned og tog en lang fornuftig snak med mig hvor han forklarede om dengang han selv røg og om de gamle venner han har der stadig ryger osv... Var meget overrasket over hvor godt han tog det og det føltes helt sikkert godt efter chokket, hvor man regnede med man skulle ha' en KÆMPE skideballe

Nu kender de til alt jeg overhovedet har intaget og jeg er ekstremt glad for at jeg ikke har skulle skjule det for dem, hvilket også havde været umuligt den gang jeg meget hash og indtog en andre forskellige ting. De kender til min viden inden for området og acceptere det, psychedelia kender de også til, min far har faktisk læst her inde flere gange tror jeg
Se lige dine forældre an, vuder deres holdninger til hash og stoffer i det hele taget, så har du en bedre idé om hvordan du skal fortælle dem det og hvor meget du skal fortælle dem.
Når du først har indrømmet at du - evt. ryger en gang i mellem - så forklar dem lidt om hashens virkning og såen... Giv dem såen en "omvendt moralprædken" hvor du forklare at det sq egenlig ikke er så skadeligt som regeringen gør det til og at du bruger det til at slappe af en gang i mellem efter en hård dag... Eller hvad det nu kan være, prøv at smide lidt lys ind i de mørke, negative holdninger de måske har fået gennem skolen, regeringen osv.
Nu kender jeg jo intet til dine forældres holdninger, men tag en fagligt fornuftig snak med dem så de måske kan forstå at du altså ved lidt om sagerne...
Lidt rodet hér men håber du forstår meningen - Held og lykke