Man skal heller ik have for store klumper i sit mix, for så er der voldsomt meget af THC'en der forsvinder ud i luften. Men det skal heller ikke være for fint. Sådan i størrelse af birkes eller deromkring er helt fint. Og jeg synes godt nok det er underligt at du ikke bliver skæv af 1-2 gr. hvis det er ordentligt ryger. :S
Men sørg for at jointen kun er med et lags papir hele vejen rundt, jeg har nemlig oplevet at der er mange der laver dem med 1½ lag rundt om, så der kommer den karakteristiske "lomme" og det skal der absolut ikke. Så brænder den skævt og alt muligt andet shit. Og jo mere den brænder skæv, jo mere THC ryger ud i luften. Så skal der oss godt med varme, og så skal du lade være med at ryge, holde pause med at suge i et ½ min. og sådan noget lign. Ved ik hvordan du gør, men sådan som jeg fortæller skal man IKKE gøre, for så er der så stor del af THC'en der forsvinder. I forvejen er jays ik særlig økonomiske mht. udnyttelsen af THC, jeg har hørt fra mange pålidelige kilder (herinde og andre steder) at ca. 55% af THC'en forsvinder i en jay, hvis den vel og mærke er rullet godt, og lidt mere hvis det er en lortejay. Hvorimod hvis man ryger bong, skulle det kun være 20% eller mindre der forsvandt.
Men god ryger, og bare prøv bong hvis du vil være blæst