Prøvede svampe for første gang her for et par uger siden....
Har sjovt nok prøvet LSD, 5-meo-dmt, salvia osv. af andre psykedeliske stoffer og havde regnet med det var lidt i den samme dur, men syntes nærmest trippet kan beskrives som lidt mere "fjollet/sjovt"....
men til spørgsmålet:
Fik at vide at en god begynder dosis ville være 2 gram, og tænkte nu havde jeg prøvet en del andet så vi kunne godt prøve lidt ekstra første gang så jeg spiste ca 3 gram friske svampe(husker ikke lige hvilke)!
Der gik ca en time og kunne ikke rigtigt mærke noget kun en en underlig fornemmelse i kroppen og ting blev lidt tåget, som om det var lige ved at slå igennem men manglede lige et sidste kick!
Mig og min ven blev enige om at ryge en lille jay

bare for at se om det ikke kunne hjælpe lidt, vi smutter ovenpå fyrer op i skidtet og suger ellers til, skal lige siges at jeg bliver skæv af ingen ting....
efter vi har røget har jeg det som om jeg bliver skudt til månen. Svampene satte ind og jeg var helt væk(på en god måde

)
Hvordan kan det være at svampene ikke virkede efter 1-2 timer men lige efter at ha røget slår de utroligt kraftigt igennem?
Skal helt klart prøves igen, syntes sku det var et af de bedre trips!