Hej Ali fra Århus og Skambidt :)
Jeg kan også godt huske første gang jeg skulle overskride min egne meget fastlagte grænser for, hvad jeg ville proppe i kæften :) Og min første gang var på nogle danske svampe, sammen med 3 af mine bedster venner...:) Det var en super grineren aften, som jeg ikke skal komme ind på her, andet end lige at indskyde, vi nærmest havde smadret mit lille kollegieværelse den aften...:) Hehe...:)
Når men, 99,99% af dem der tager psychedeliske ting verden over, er jo normale oppe i hovedet. Men det er den ene 0,01% der ender på en anstant som man høre om ikk! :) Eller ham onklen der fik nogle svampe i en brandert, og ikke vidste en skid om hvad han foretog sig, så han måtte kravle hjem fordi han havde fået for meget... Når man er normal oppe i hovedet, og ved hvad det er man laver, så vil jeg gå så langt, som at sige man er 100% safe...:)
Det eneste I skal bekymre Jer om, er nok hvordan man bedst stopper med at grine...:) Og I må ikke blive skuffede hvis der ikke kommer nogle hallu'er! Det er forskelligt fra folk til folk. Det var først omkring 30. gang jeg prøvede svampe, jeg opdagede min første hallu...:) (Stort øjeblik i mit liv, hehe)
Hmmm... 1g Mexi? Det er vel meget godt til en første gangs, men det er de mildeste svampe man kan finde, så I får stort set kun lige lov til at snuse til effekterne. Mexi'er skal man gerne op i 2 - 3g før man får den "rigtige" svampe effekt. Og sådan er det for mig, men det er nok fordi jeg høre under kategorien HardHead...:) Dvs, nogle mennesker kan tåle mere end andre. Men I skal ikke blive skuffede, hvis I ikke får nogen mærkbar effekt første gang. Så må man bare prøve igen, og forøge dosen en anelse...:)
Men held og lykke, og smil og nyd livet imens I har det :)
- Rylle
PS: Jeg har
her beskrevet en tur i Dyrehaven på et (Hawai) svampe trip...:) God fornøjelse :)