HardcoreWizard skrev:
sorn: den forstod jeg ikke lige, mener du sove ½ time, stå op, og sætte vækkeuret til at vække dig 10 min senere? Måske virker det, men vil da tro at du aldrig når ind i REM-søvnen?
Har selv eksperimenteret med forskellige såkaldte WILD (Wake Induced Lucid Dreaming) teknikker, men det indebare da at man sov i omkring 5 timer først, og derefter var vågen i 10-15 min.
Måske bare mig der læser det forkert, vil gerne prøve din teknik

.
Skulle selvfølgelig have stået 1½ time (og sorry jeg går så meget offtopic). Men efter en nat uden en drøm mangler hjernen jo stadig stadiet for at aflaste.. ved ikke om jeg er ene om det, men hvis jeg sover de 5 timer hver nat, så drømte jeg ikke(om røgen spiller med, ved jeg ikke). Men de gange jeg så tager en middagslur, så drømmer jeg somregel! Og hvis jeg så (nu vi retter det) vågner op efter 1½ time, så har jeg drømt, og i søvne kan jeg næsten sætte sleeptimer på min mobil, 10 min frem. Og ligge mig på den anden side igen.
Her sker det så at jeg kan blive kastet lige ind i en drøm igen inden for 10 sek. hvor jeg enten starter en ny drøm, eller fortsætter den drøm jeg blev revet ud af. Men da jeg har brugt min mobil(logisk sans i hjernen som er "påkrævet/bliver brugt i lucid dream) altså logiske sans - så er jeg "vågen" næsten med det samme jeg kommer ind i drømmen fordi jeg tænker jeg lige har oplevet det efter at have stilt mobil! Her drømmer jeg så... Og hvis ikke det sker lykkeds det anden gang

derfor jeg bruger 2 gange i træk heh