Fenriz skrev:
Slap dog af... Behøver du konstant svine folk der ikke er enige med dig? Det er pisse irriterende at diskutere med en der er så sikker på selv at have ret som dig, du ignorerer hvad andre skriver, kalder dem dumme, og beder mig om at blande mig udenom når jeg beder dig uddybe hvad du siger.
Man bliver irriteret, når mange af de folk som skriver i debatten slet ikke vil debattere, men bare kritisere en.
Er der nogen grund til at debattere for noget, hvis man ikke er sikker på det? Selvfølgelig mener jeg at jeg har ret, hvorfor skulle jeg ellers argumentere for noget? Du præsenterer ikke engang selv nogle holdninger i denne debat, du kører bare på mig, og siger at jeg giver ikke et ordentligt svar. Hvordan kan din vurdering af om mit svar er et ordentligt svar, være bedre end den vurdering jeg selv giver? Og hvorfor mener du at du skal spørge på JEL's vegne, tror du ikke han selv spørger hvis han vil have noget uddybet? Hvordan kan du vurdere at JEL ikke mener at mit svar er tilstrækkeligt?
Fenriz skrev:
Det her er godt nok et offentligt forum, og du har ret til at sige din mening, men hold dig dog til sagen og lad være med at have sådan en arrogant attitude på hvis du vil have at folk skal tage dig seriøst.
Hvornår går jeg væk fra sagen? Desuden er kritikken af min person ret ligegyldig for debatten, måske du ikke skulle sige at jeg skulle holde mig til sagen, i samme sætning som du kritiserer mig? Hvis du mener at jeg reagerer hårdt overfor Halifaxxx bør du se det i lyset af gentagen nedladenhed fra hans side, overfor mig, i diverse topics.
Dex:
Det er ikke mig som har bannet en, over et skænderi der intet har med boardet at gøre? Dermed ikke sagt at jeg kan tillade mig at opføre mig som en idiot, jeg siger bare at det virker forkert at blive belært om moderatoretik af en der opfører sig på den måde.
Jeg er sikker på at 440 herz (kammertonen) er i alles interesse, og derfor mener jeg at man bare bør passe sig selv, og udvise bare lidt respekt for andre individer, uanset hvor uenig man er med dem. "Er i dumme som snot?" var hårdt, og unødvendigt, og den trækker jeg tilbage. Resten af mine ord står jeg ved!