Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 08:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Svampe-Sex
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ved fra et par jeg kender, at aMT-sex er specielt dyrisk, men okay fedt...

Jeg har prøvet sex på svampe - det er fandme mærkeligt... sex på GHB er guddommeligt, og jeg gad rigtig rigtig gerne prøve sex på 2C-B eller LSD - gerne i kombination med GHB.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af t3ch:
Anima> Hvorfor er det dumt?
Det er utrolig dejligt, men dumt? Uddyb venligst, ved nemlig ikke så meget herom [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

AMT?
Nu har jeg desværre ikke selv prøvet AMT, men efter hvad jeg har hørt om en ven, der var total long gone i bio på AMT, så kunne jeg sq ikke forestille mig sex, specielt ikke, hvis hun heller ikke var dopet. Er begge dog på AMT, kunne man nok få en meget go griner på, af at stå på sidelinjen med et kamera [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 13 2003: Besked ændret af: t3ch ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er dumt fordi når du er på amf så er mange af de naturlige processer som foregår i kroppen forflyttet til et mere bevidst niveau, det er derfor du blir så dejlig høj og frisk på amf, men hvis du så begynder at rode med dine kirtler samtidig (køskirtlerne) Og udtømmer dem, så skaber du en kosekvens i resten af kirtelsystemet også eftersom de arbejder sammen og når man er på amf så er det kritisk hvor mneget kroppen er i stand til at håndtere det rigtigt, der er folk som har fået hjerneblødning blandt andet ved at få udløsning på amfetamimin..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Sex på shroomz er fedt, det skal bare helst være efter peaket, ellers fjoller man (jeg) for vildt! Jeg bliver altid puttelysten når man har comedown, og det kan være skidehyggeligt og lækkert bare at ligge og nusse.
Det kræver sæføli at begge (eller alle tre, hehe) parter er ramte ellers tror jeg det bliver mærkeligt!

Medlem

puuh, der gik lige 3 år mellem replys hva ?
Jeg kunne nu ikke forstille mig at dyrke sex op svampe, hvis jeg er nødt til at holde fast i noget for ikke at vælte når jeg ligger ned, tror jeg nu ikke jeg er i stand til at dyrke sex [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Dette er hverken HR eller nogen opfordring:

prøv at forestille sig at dyrke sex på en combo bestående af LSD + MDMA + Poppers (forspil) efterfulgt af 2CB + BZP + GHB (hovedakt) og så Ketamin + Lattergas + (5-Meo-)DMT (climax) og til sidst skunk + Salvia Divinorum + Blå Lotus (efterspil)

Se det ville jeg kalde go sex (hvis man altså tager stoffer) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 13 2003: Besked ændret af: Anima ]

Medlem

Det er nok ikke specielt sexen der gør det til en god oplevelse [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

he he jeg synes nu sex på LSD var en skæg oplevele..... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
det var nok også noget af det mest underlige jeg har prøvet!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Ashoka:
Vidste i godt at campari er lavet af ekstrakt af knuste biller! <HR></BLOCKQUOTE>

Campari er ikke lavet af ekstrakt af knuste biller. Men den røde farve der er der i, er lavet af knuste skjoldlus. Den farve bliver i øvrigt brugt i mange ting.

In our memories
Brugeravatar

Bl.a. 3-stjernet spegepølse...

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har prøvet at dyrke sex, hvor både mig og kærsten var på svampe, og jeg havde tilmed ædt noget hash - vi var begge meget liderlige da vi lagde os, og det var da også smader godt, og endte godt [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] - men der var nogle ret underlige føleser indblandet undervejs.

sex på E er en dejlig fornemmelse, men lidt anstrengende, også for pigen.
og sex på amf er bare ikke godt nok...... længere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hold kæft en gammel post, og det sjoveste er at dex fortæller to gange at han har prøvet sex på svampe. Men okay, jeg ville nok heller ikke have læst det hele igennem, hvis jeg skulle svare på det (bortset fra at det er præcis det jeg lige har gjort!).

Mvh. Psyko

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
Jeg har prøvet det et par gange og jeg syntes sq ikk at det er det store! Man kan køre lidt længere ligsom på speed.. Eller's har jeg ikk oplevet det helt vilde knepperi på swampe! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
det sjoveste er at dex fortæller to gange at han har prøvet sex på svampe<HR></BLOCKQUOTE>

Der skal ikke meget til at more dig, hva'? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]