<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af t3ch: Anima> Hvorfor er det dumt? Det er utrolig dejligt, men dumt? Uddyb venligst, ved nemlig ikke så meget herom [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
AMT? Nu har jeg desværre ikke selv prøvet AMT, men efter hvad jeg har hørt om en ven, der var total long gone i bio på AMT, så kunne jeg sq ikke forestille mig sex, specielt ikke, hvis hun heller ikke var dopet. Er begge dog på AMT, kunne man nok få en meget go griner på, af at stå på sidelinjen med et kamera [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
[ 13 2003: Besked ændret af: t3ch ]<HR></BLOCKQUOTE>
Det er dumt fordi når du er på amf så er mange af de naturlige processer som foregår i kroppen forflyttet til et mere bevidst niveau, det er derfor du blir så dejlig høj og frisk på amf, men hvis du så begynder at rode med dine kirtler samtidig (køskirtlerne) Og udtømmer dem, så skaber du en kosekvens i resten af kirtelsystemet også eftersom de arbejder sammen og når man er på amf så er det kritisk hvor mneget kroppen er i stand til at håndtere det rigtigt, der er folk som har fået hjerneblødning blandt andet ved at få udløsning på amfetamimin..
|