Damn.. Jeg var rimelig blæst når jeg skrev denne post

Men nu hvor jeg har læst den igen, vil jeg lige sig undskyld, hvis jeg her fornærmet nogen, som f.eks. FarmerJoe.
FarmerJoe Aka. MuscleFy- skrev:
Denne post burde være skrevet som en triprapport, da det ikke har nogen relevans for os at du ikke synes at vi ikke ved hvor syret Salvia Divinorum er for dig...
Jeg sagde ikke at I ikke ved hvor syret Salvia er, men lige på det tidspunkt hvor jeg skrev det ku' jeg bare ikke få nogen til at forstå hvad jeg havde oplevet. Undskyld hvis du føler dig intellektuelt fornærmet.
@Alle: En opfordring til ikke at spamme alle de andre foraer med jeres ligegyldige weekendoplevelser fordi jeres elskede fuckforum er (muligvis midlertidigt) lukket
@Mods: Slet/lås ret denne tråd?
Dude... Er det ikke rimeligt for seriøst? Der er sq godt nok meget mere fjendtlighed på psy siden jeg var aktiv her sidst

Man sku tro at der var et større følelse af åbenhed på et board om Visionære planter osv...
+ Hvis man ikke gider læse mere om Salvia så er det altså rimeligt let at bare lade være met at læse tråden.
Muligvis er jeg bare en sur, smadret stodder...
Mvh Jonas!
Sur er du i hverfald.
Da jeg skrev det her i går så var jeg altså ikke i stand til at skrive en trip raport og måtte bare få lov at fortælle nogen hvad der var sket. Måske er der mange ting der ikke er af interesse for andre end mig... Men jeg tror i hvertfald at alle salvia brugere lige sku få at vide om det der med alkohol

Ellers - hvorfor er der *altid* 1-2 svar på et indlæg der diskuterer hvorvidt indlægget er posted i det korrekte forum eller om det skal moddes osv, istedet for at skrive noget fornuftigt? Trist