Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Færøerne
O h m y g o d!
Jeg er lige kommet hjem fra byen. Har drukket en hel del og danset hele natten på en masse alkohol + Super Caps (energy caps uden ephedra). Og så skulle vi til after-party hvor vi så røg salvia.

God damn!

Jeg har lige brugt den sidste time hvor jeg har kommunikeret med 2 streger formet af en træ-liste i loftet og en tittel i en plakat. Fuck! Det var bare for vildt! Jeg har ligget og snakket med dem og nydt deres selskab. I virkeligheden havde jeg åbenbart kun grineren på, men jeg husker klart og tydeligt at ha' sidet og snakket med dem :p

Shiiit altså! Jeg ved er er nogen af jer der ved hvor jeg har været, men dem der ikke har mødt personligheder i salvia space kan bare ikke vide det, eller engang forestiller jer hvor syret det er :p

Har nogen anden oplevet at alkohol har forlænget salvia trippen? Fordi jeg blev ved med at trippe, selv efter jeg kom tilbage til rummet vi sad og festede i.

Damn! Jeg har prøvet salvia flere gange før - der er mit 2. favorite stoff. Men jeg har aldrig havt et så stærkt trip før! Salvia er mit nye must til en after-party hvis man er stiv på alkohol! ;)

Anyway, jeg ved ikke om det skal postes her, men "Fuck hvor jeg er blæst" forumet er låst så..

Shiit.. Måtte bare fortælle det for en eller anden. Håber nogen har fået noget ud af denne post :) Tak :)

zemantics

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Denne post burde være skrevet som en triprapport, da det ikke har nogen relevans for os at du ikke synes at vi ikke ved hvor syret Salvia Divinorum er for dig...

Frøken Salvia har været diskuteret mange gange før og det er utvivlsomt kommet frem at det er en mærkelig og syret oplevelse.

@Alle: En opfordring til ikke at spamme alle de andre foraer med jeres ligegyldige weekendoplevelser fordi jeres elskede fuckforum er (muligvis midlertidigt) lukket :evil:

@Mods: Slet/lås ret denne tråd?

Muligvis er jeg bare en sur, smadret stodder...

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Meget gennerelt set, har jeg den erfaring at alkohol harmonere dårligt med andet end stimulanser, med mindre man vil være helt blæst.

Jeg har kun 1 erfaring med Salvia og alkohol blandet, men da jeg ikke røg ekstrakt og kun af en chillum, og det var første gang jeg rigtigt fik en efekt, kan jeg ikke rigtigt svare på virkningen i forhold til et almindeligt trip, udover at det uden tvivl forstærker virkningen af Salvia på nogle punkter.

Normalt ryger jeg ekstrakt på bong, så rent på chillum, hvor min krop flød ud i rummet i pænt afskårede 2. dimensionelle skiver, må siges at være en ret voldsom efekt. :D

Umidelbart vil jeg dog ikke anbefale at være lam på alkohol når man tripper Salvia. :shock:

Titel:
Medlem

Damn.. Jeg var rimelig blæst når jeg skrev denne post :lol: Men nu hvor jeg har læst den igen, vil jeg lige sig undskyld, hvis jeg her fornærmet nogen, som f.eks. FarmerJoe.
FarmerJoe Aka. MuscleFy- skrev:
Denne post burde være skrevet som en triprapport, da det ikke har nogen relevans for os at du ikke synes at vi ikke ved hvor syret Salvia Divinorum er for dig...

Jeg sagde ikke at I ikke ved hvor syret Salvia er, men lige på det tidspunkt hvor jeg skrev det ku' jeg bare ikke få nogen til at forstå hvad jeg havde oplevet. Undskyld hvis du føler dig intellektuelt fornærmet.
@Alle: En opfordring til ikke at spamme alle de andre foraer med jeres ligegyldige weekendoplevelser fordi jeres elskede fuckforum er (muligvis midlertidigt) lukket :evil:

Dude... Er det ikke rimeligt for seriøst? Der er sq godt nok meget mere fjendtlighed på psy siden jeg var aktiv her sidst :( Man sku tro at der var et større følelse af åbenhed på et board om Visionære planter osv...

+ Hvis man ikke gider læse mere om Salvia så er det altså rimeligt let at bare lade være met at læse tråden.
Muligvis er jeg bare en sur, smadret stodder...

Mvh Jonas!

Sur er du i hverfald.

Da jeg skrev det her i går så var jeg altså ikke i stand til at skrive en trip raport og måtte bare få lov at fortælle nogen hvad der var sket. Måske er der mange ting der ikke er af interesse for andre end mig... Men jeg tror i hvertfald at alle salvia brugere lige sku få at vide om det der med alkohol :)

Ellers - hvorfor er der *altid* 1-2 svar på et indlæg der diskuterer hvorvidt indlægget er posted i det korrekte forum eller om det skal moddes osv, istedet for at skrive noget fornuftigt? Trist :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Ta' det ikke så tungt zemantics,
der er bare nogen gange nogen som bliver lidt emsige. Det går som regel over, og jeg tror ikke det er personligt ment. Og jeg ka da se på din indlægsfrekvens i fht. din indmeldelsesdato, at det vist ikke er dig der 'spamer' siden her!

Jeg synes din tråd er fin nok, og det er da interessant hvis Salvia virkningen kan forlænges af alkohol, som du skriver.

og ligeledes som om Dr. Otling skriver;
Citat:
at det uden tvivl forstærker virkningen af Salvia på nogle punkter.

Det er ikke det samme som forlænget virkning (vel :? ) Hvilke punkter tænker du så på Dr. Otling?

Lad folkets røst oplades...

--

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
synes også det er en ok post :wink:
men ja, det lyder underligt at du har trippet i en time eller hvor lang tid det nu var :|
Men det er da yderst interessant og jeg håber virkelig at der er nogle med lidt salvia der går i dine fodspor for at finde samme effekt måske??

/Cope

Titel:
Medlem

Wey :) Det var opmuntrende at vide at det ikke er alle der er grumpy :P
Sump skrev:
Og jeg ka da se på din indlægsfrekvens i fht. din indmeldelsesdato, at det vist ikke er dig der 'spamer' siden her!

That was nicely put ;)

Det jeg synes var det mærkligste var at jeg trippede fax i ca 1 time. Turen ind i salvia space varede ca 40 min - ud fra hvad mine venner fortalte. Og bagefter, når jeg var blevet bevist om hvor jeg var, så var det stadig langt mere syret end det plejer. Jeg connectede totalt med musikken der var på (coldplay) og når en af mine venner gjorde grimasser syntes jeg også det var mega syret. Fax lignede come'downet langt mere hash end det plejer.

Så, definitely en længere effekt, og måske også lidt forstærket. Det var ihvertfald min stærkeste salvia trip, men det ka' også være fordi jeg rør mere end normal - ka ikke rigtig huske dosen :P

Vi røg resten af mit 5x den nat, men jeg har noget 10x tilbage, som jeg ikke har prøvet før. Tror dog ikke jeg skal være *helt* så stiv første gang på 10x :P

Tak for alle svar btw :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
zemantics skrev:
Men nu hvor jeg har læst den igen, vil jeg lige sig undskyld, hvis jeg her fornærmet nogen, som f.eks. FarmerJoe.

Jeg er ikke fornærmet, snarere irriteret over at visse folk ikke forstår at fuck-forummet er lukket og at de må finde andre steder at bruge deres fritid.

zemantics skrev:
men lige på det tidspunkt hvor jeg skrev det ku' jeg bare ikke få nogen til at forstå hvad jeg havde oplevet. Undskyld hvis du føler dig intellektuelt fornærmet.

LOL, jeg kan ikke se hvorfor jeg skal føle mig intellektuelt fornærmet over at du ikke kan finde ud af at udtrykke dig - har du evt. overvejet at lade være med at skrive hvis det ikke har nogen relevans eller du alligevel ikke ved hvordan du skal skrive det?
Brug dog en dag eller 2 på at skrive en triprapport istedet, og bidrag til siden!

zemantics skrev:

Dude... Er det ikke rimeligt for seriøst? Der er sq godt nok meget mere fjendtlighed på psy siden jeg var aktiv her sidst :( Man sku tro at der var et større følelse af åbenhed på et board om Visionære planter osv...

Vi prøver rent faktisk at gøre http://www.psychedelia.dk til et seriøst sted.
Netop fordi det er skrevet på et board om visionære planter hører det ikke hjemme her!
Det ville høre hjemme som en triprapport eller en ligegyldig kommentar i fuck-forum hvor du skriver at du har været blæst i weekenden og så kommer der hurtigt 10-20 folk og siger at de var mere blæste for deres piller var vildere, selvom de ikke ved hvad de indeholdt.

zemantics skrev:
Da jeg skrev det her i går så var jeg altså ikke i stand til at skrive en trip raport og måtte bare få lov at fortælle nogen hvad der var sket. Måske er der mange ting der ikke er af interesse for andre end mig... Men jeg tror i hvertfald at alle salvia brugere lige sku få at vide om det der med alkohol :)

Så gå ind på irc og fortæl os det - der ville det også være fint - MEN IKKE HER!

zemantics skrev:
Ellers - hvorfor er der *altid* 1-2 svar på et indlæg der diskuterer hvorvidt indlægget er posted i det korrekte forum eller om det skal moddes osv, istedet for at skrive noget fornuftigt? Trist :(

Fordi indlægget er posted i det forkerte forum :evil:

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Heey, take a break F. Joe!
Kan godt se at det meste af indlægget minder om de sædvanlige, FUUUCK hvor blev jeg blæst af de tomater, det var for VILDT siger jeg!!! Men jeg synes da det er meget interessandt at alkohol MÅSKE kan forlænge/forstærke effekten af salvia... Og det er jeg da sikker på at jeg ikke er den eneste der synes.
At manden så har været blæst og skrevet en masse ligegyldigt samtidigt, gør vel ikke så meget igen? Gør ham opmærksom på, at han til næste gang nok skal udelade dvs. "fuck hvor er jeg blæst" posts og så er den vel ikke længere?

Hvorfor hører dette ikke hjemme under Visionære Planter???
Slap af en anden gang og lad en mod. fjerne lortet hvis det bliver for meget! Undskyld, men syns sq du er lige lovlig hurtig på aftrækkeren... :P Vil dog give dig ret i at folk kunne få mere ud af det som en triprapport, men så ville der jo heller ikke være mulighed for at diskutere salvia + alkohol...

-chill 8)

Titel:
Dedikeret medlem

Mht. forlængelse af rus, har jeg selv erfarert hash kan få det til at vare ~30-60 min. på rimelig plateau.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... alvia+hash

Selvom der ikke står bemærkelsværdigt meget relevant om folk der selv har forsøgt det, ud over de blot fraråder det. Vil jeg da gerne høre hvorvidt det kun er mig det sker for.
For vil da være rart hvis salvia strækker sit plateau lidt længere.

Ved ikke om dette skulle strækkes ud på nyt forum.

Titel:
Medlem

Ok, jeg synes godt jeg måske ku ha delt indlægget op i to dele og postet den første som trip rapport og så dagen efter skrevet et indlæg om salvia + alkohol. Det skal jeg huske næste gang :)

Og Muugor - *tomater*? Lol :D

Men eg af mine venner prøvede første gang salvia lige efter han havde røget lidt hash, og det blev så den mest intense trip jer nogensinde har hørt om. Det var meget sjovt at se ham ligge og kravle runt og grynte :D

Så definitely en anden kombo jeg skal til at prøve ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]