Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: GHB og svampe
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har længe overvejet den kombination... en middelstor dosis GHB når svampene sparker ind, så det virker når de peaker. Jeg tror at det vil give et meget positivt og behageligt trip, men har desværre ikke adgang til GHB for tiden (og jeg skal trippe svampe om 2 timer). Er der nogen der har prøvet det?

Insane psychedelia user!

Tja, de gange jeg har prøvet det har GHB i starten af trippet slået det ned, og i slutningen givet det et lækkert afterglow [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nu svarer jeg jo godt nok lidt sent, men jeg håber da at du har haft endnu et vellykket trip.

Jeg har ingen erfaring med eller viden om svampe i kombination med GHB. Men, jeg har nogle oplevelser med alkohol.

Jeg synes at svampene har virket meget stærkere på mig, når jeg har været beruset. Til en fest var jeg MEGET stiv, og åd måske højest 2 gram, jeg blev så hentet ca. 15-20 min efter og på vejen hjem følte jeg mig "anderledes", og kunne mærke det komme op. Da jeg kom hjem og lå i min seng havde jeg min vildeste oplevelse på stoffer nogensinde (med undtagelse af første gang på svampe). Jeg havde simpelthen en ud af kroppen oplevelse, ja det lyder utroligt på sådan en dose. Men min usynlige krop fløj altså rundt ovre til festen, det var meget mærkeligt, ved ikke hvor lang tid det stod på.
Men, da det sluttede kom mine "aliennoises", jeg får altid sådan nogle forvrængede lyde i mit hovede på trip. Det trip var [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey, så er jeg tilbage i virkeligheden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Har haft en godt trip, men desværre med en ubehagelig afslutning... kan ikke anbefale at ryge møgstærk skunk på svampe come-down, men whatever, jeg er landet med knolden i god behold. Poster nok en triprapport om det senere.

Mvh Fenriz

Insane psychedelia user!

Fenriz, jeg synes til gengæld at det giver en fed virkning at ryge noget "downer"hash, du bliver virkeligt sær, men på en meget afslappet måde... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Gnyflandia
GHB er der ikke noget i vejen for at blande med svampe...
Jeg synes derimod ikke at man kan ryge hash som en downer på svampe.. For mig virker det lige omvendt.. jeg kan godt lide at ryge en god joint når mit svampetrip er ved at være på retur, så kommer det hele tilbage med fuld kraft, bare med en anelse skævhed...

[ 02 Marts 2003: Besked ændret af: Dominus ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Her er begivenhederne som de skete:

Kommer ind på satoris værelse efter at vi har gået en tur udenfor, kan næsten ikke mærke svampene længere. Havde tidligere rullet en joint (med lidt for meget skunk i) som vi besluttede os for at ryge. Jeg fik en del men syntes ikke rigtig jeg blev ordentlig skæv så jeg tog noget mere. T er tidspunktet hvor vi røg jointen.

T+00:10 - jeg begynder at blive svimmel og få lidt hovedpine, så jeg sætter mig ned ved computeren.

T+00:12 - jeg prøver at chatte med Psyko men kan ikke rigtig finde ud af at læse hvad han skriver eller tage stilling til det. Jeg bliver mere og mere svimmel, føler det som om jeg har røget alt alt for meget.

T+00:14 - Jeg lægger mig ned på bordet med lukkede øjne. Begynder at få de vildeste CEV's, ser et kvindehoved med en kniv ud af munden, som en slags tunge. En masse farver og lysende molekyler virvler rundt mod en mørk baggrund og bliver trukket ned af i en spiral.

T+00:15 - Satori tager fat i mig, og jeg siger noget som jeg ikke kan huske, hvorefter jeg lægger mig på hans seng og lukker øjnene. Beder ham om at åbne vinduet så der kan komme noget frisk luft ind, begynder at få koldsved.

T+00:16 - Vågner op igen, rimelig frisk og glad. Har det ikke dårligt længere, kun lidt ondt i maven. Føler mig overdrevent skæv. Tager hjem lidt efter.

T+01:30 - Hashen holder op med at virke og jeg er blot sløv og bagskæv.

Som i kan læse varede det hele kun 4-5 minutter, hvilket loggen af chatten også bekræftede. Jeg har ingen ide om hvad der skete, men det var meget ubehageligt. Måske fik jeg et ganske kort bad trip fordi at jeg havde røget så meget?

In our memories
Brugeravatar

hmmm jeg forstår ikke hvorfor folk blander svampe med noget som helst andet end måske lige lidt poppers.
Hvis rusen ikke er syg nok må man jo bare nogle flere!!!
Jeg syntes at svampe combier ødelægger det småreligiøse føelser jeg får når jeg indtager stoffet.

Medlem

Hmm.. Jeg synes cannabis er perfekt sammen med svampe, det forstærker mine tanker, men samtidig gør mig mere afslappet og rolig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Sys også at en god stærk joint er guld værd, på et come-down fra svampe...

Junior medlem

GHB er noget farligt stof, hvis du endelig skal blande det med svampe så sørg for at indtage GHB først. Men pas på jeg har prøvet det og det gik helt galt jeg tror jeg overdrev med GHB'en, har ikke taget det siden.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Well, GHB på amf downer kan bli'r man ihvertfald weird af, og til sidst falder man sgu om. Hvorfor vil du blande svampe med GHB?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Måske skulle i tågehoveder bare kende jeres GHB-tolerance og dosering...

GHB er absolut en af de bedste downers på et hallucinogen/stimulans-comedown.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fordi jeg tror jeg får et federe trip. Men jeg har ikke prøvet endnu.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Måske skulle i tågehoveder bare kende jeres GHB-tolerance og dosering...

GHB er absolut en af de bedste downers på et hallucinogen/stimulans-comedown.
<HR></BLOCKQUOTE>

Heh, det var første gang jeg prøvede det.. Fenriz- doserede [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men det var sjovt, og man må lige huske, at jeg ikke havde sovet hele weekenden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]