Her er begivenhederne som de skete:
Kommer ind på satoris værelse efter at vi har gået en tur udenfor, kan næsten ikke mærke svampene længere. Havde tidligere rullet en joint (med lidt for meget skunk i) som vi besluttede os for at ryge. Jeg fik en del men syntes ikke rigtig jeg blev ordentlig skæv så jeg tog noget mere. T er tidspunktet hvor vi røg jointen.
T+00:10 - jeg begynder at blive svimmel og få lidt hovedpine, så jeg sætter mig ned ved computeren.
T+00:12 - jeg prøver at chatte med Psyko men kan ikke rigtig finde ud af at læse hvad han skriver eller tage stilling til det. Jeg bliver mere og mere svimmel, føler det som om jeg har røget alt alt for meget.
T+00:14 - Jeg lægger mig ned på bordet med lukkede øjne. Begynder at få de vildeste CEV's, ser et kvindehoved med en kniv ud af munden, som en slags tunge. En masse farver og lysende molekyler virvler rundt mod en mørk baggrund og bliver trukket ned af i en spiral.
T+00:15 - Satori tager fat i mig, og jeg siger noget som jeg ikke kan huske, hvorefter jeg lægger mig på hans seng og lukker øjnene. Beder ham om at åbne vinduet så der kan komme noget frisk luft ind, begynder at få koldsved.
T+00:16 - Vågner op igen, rimelig frisk og glad. Har det ikke dårligt længere, kun lidt ondt i maven. Føler mig overdrevent skæv. Tager hjem lidt efter.
T+01:30 - Hashen holder op med at virke og jeg er blot sløv og bagskæv.
Som i kan læse varede det hele kun 4-5 minutter, hvilket loggen af chatten også bekræftede. Jeg har ingen ide om hvad der skete, men det var meget ubehageligt. Måske fik jeg et ganske kort bad trip fordi at jeg havde røget så meget?
|